|
|
|
|---|---|
|
köpte nytt steg igår.. kopplade in det och får ut VÄRLDENS missljud. om jag har en låt på sen sänker jag musiken till 0. då få subben ett lågt störningljud. basen står och små vibbrerar. vi har kollat lite med jord och så . jag tro att jag har för dåligt batteri för när bilen är igång och man håller varven på minst 2000 varav så försvinner ljudet. Kan det vara batteriet det är fel på eller vad kan det vara???????? mvh //kruz | |
|
du har väl inte dragit lågnivåkabeln nära strömkablen?! om du gjort det så är det bara att dra dom på olika sidor... förra ägaren till min E30 325 hade dragit lågnivån bredvid strömkabeln, vilken resulterade i ett j*vla oljud (generatorljud), löste sig med att jag drog om allt =) E30 for ever....and allways=) Bilen: Länk |
|
|
fick du bara ett generatoljud eller fick du andra störningar me. te x om du bytte lå så brusadede och om du bytte skiva..?? |
|
|
jag hade bara ett generatoroljud, inget annat... kan tyvärr inte säga nåt annat "fel" än att lågnivän ligger för nära strömkabeln.. E30 for ever....and allways=) Bilen: Länk |
|
|
Fick du ordning på problemet för att jag har samma fel på min BMW z3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.