|
|
|
|---|---|
|
Har en short-shift spak från Köhler (tror jag). Den lite mer seriöst uppbyggd än andra short-shift jag sett. Det ingår en blåeloxerad aluminiumhylsa som gör att spakens ledpunkt flyttas upp ett par cm. Tänkte sälja den, vad är rimligt pris? Vad kostar en ny? | |
| Ingen som köpt short-shift från köhler eller någon annanstans ifrån? | |
bm 175 Caddy 1.9tdi dsg-08
Caddy 2.0sdi-04 Toyota Hilux-10 Audi A4 2.0tdi Quattro-09 Bmw 530xd -08 |
va är det för nått? va har man den till? BMWPOWER |
parolof |
förkortar växellägena så att säga |
bm 175 Caddy 1.9tdi dsg-08
Caddy 2.0sdi-04 Toyota Hilux-10 Audi A4 2.0tdi Quattro-09 Bmw 530xd -08 |
Okej.. Hur mkt skall du ha? Passar den till bmw 325i års 90?? BMWPOWER |
|
Vad har du haft den på för bil? passar den på e30 320 -89 ? Skrik till när du vet pris, om den passar... |
|
|
Den har suttit på en M3e30. Skulle tro att den passar alla e30 men jag är inte alls säker. Någon kanske vet bättre? Priset, har jag ingen aning om och ingen verkar veta. Får ringa Köhler och höra vad en ny kostar. |
|
| vill köpa short shift bmw till e30 325 89 har en moste ha snapt | |
| har en moste ha snapt ????????????? | |
| danielmattsson, skicka mig ett mail om du är intresserad av min. | |
| Länk | |
|
Martin, kommer inte in på den sidan, vad fanns att läsa för intressant? Har luskat ut att min kostar 2500:-. Vad kan jag begära? 800-1000:- kanske? |
|
|
björn: hm, man kanske måste vara medlem. det är en guide till DIY "short-shift" www.e30zone.co.uk <- bra grej! |
|
|
måste säga att under tusingen låter som ett bra pris! då behövs inte DIY-guiden! :) |
|
|
Dom DIY jag sett verkar bara förlänga nederdelen på spaken. Med min spak flyttas även ledpunkten högre upp vilken ger en bättre geometri och växlingarna borde fungera bättre. Får sätta ut en annons på AP. |
|
|
Spaken på M3E30 ska passa övriga E30 också iaf 88- och framåt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.