|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Jag har annon ute att jag vill köpa en bmw 750/740 m5 540 m,m Den här bmw 750 vill han sälja till mig. först å främst så är ju priset helt fel (än så länge) även så är de väl helt fel fälgar på den alldeles för små i rullomkretsen? tycker även den ser ut att ha mkt lacksläpp eller är de bara skit på bilen? är de någon som vet nått om denna kärra den har ju fått många besökare i allafall så någon borde väl veta nått om den? ska visst vara en ful lackning på taket även en buckla + lite rost undertill huven sa ägaren. Mvh Länk |
bmw,m3 |
lagning ska de stå (trött) Mvh |
|
lite ot men Hur ofta byter du bilar?? Tycker du startar 3-4 trådar i veckan om bilar! Inget fel i det men bara undrar :) |
|
|
Jag måste också fråga: Varför sålde du din, den var väl också en 750-95? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
bmw,m3 |
Erik jo den va fin min 750 gick perfekt i motorn + lådan äveall utrustning fungerade utan något fel. sålde den för 65 tycker jag va ett bra pris. Delerium, byter bil så ofta jag kan tröttnar efter max en månad på bilen och vill ha något annat och pyssla om blir lite dyrt ibland men kul är de så de är därför jag statar nya trådar om bilar jag är intresserad av om de är lite för långt att åka så är de ju bra om någon på forumet vet nått om bilen ifråga. Hade en gammal volvo 850 nu men kunde inte hålla mig bytte bort den mot en pontiac transport tänkte haft volvon tills jag hittade bmw,n jag vill ha så nu blir de transporten tills nästa bmw dyker upp å de får bli snart. Mvh |
bmw,m3 |
Hej! någon som vet nåt om bilen ifråga? ska kanske kolla på den i morgon så tacksam för alla svar även om ni hört nått på omvägar om bilen. om man förstora bilderna tycker ni inte de ser ut som lite lacksläpp här å där. även hjulen är för små. enligt ägaren finns de en ful lagning på taket + en buckla. Tacksam för svar. Mvh |
|
Jag vet vilken bil du talar om! Har inte sett ett enda lacksläpp på den! Så det vet jag inte vart du fått ifrån. Har själv granskat bilen hyfsat nogrant och inte reagerat över nån buckla på taket. Bilen är inte i nyskick. Men i mycket gott skick! Orginal hjulen ingick väl även? Du behöver ju inte köpa med 17". Bilen är helt klart sevärd! Ägaren är väldigt intresserad av att byta, gärna mot annan BMW. |
|
bmw,m3 |
Hej! Vad kan du berätta mer om bilen i fråga? enligt ägaren ska de vara en ful lagning på taket. även ska de finnas någon buckla på karrosen. Tycker bara den ser ut som stenskott/lacksläpp om man förstora bilderna å kikar på dom. berätta gärna hur mycket du komm er ihåg om bilen ifråga för jag är intresserad av den. Mvh |
|
Maskinellt går den mkt bra. Har kört den några gånger, är bekant med ägaren. Den där killen har alltid varit noggran med service och sånt. Klart det säkert finns lite småskador på den. Men mitt intryck av den är positivt. Tycker absolut du skall åka och kolla på den! Fråga om du vill veta mer! |
|
bmw,m3 |
Hej! finns de någon rost på bilen som du sett? växlar den mjukt å fint utan hugg? är lacken i fint skick? är den hel å ren inuti? vet du om all utrustning fungerar? vad har du för negativt att säga om bilen.? ska ta mig en riktig funderare om bilen är väl inte riktigt min favorit färg på bilen. Mvh |
|
Har inte sett nån rost överhuvudtaget. Växellådan har alltid funkat som den ska när jag åkt med/kört. Visst finns det lite stenskott och små grejer. Men inga konstigheter! Tycker på det hela att den är fin i karossen. Allting funkar mej veterligen. Saknas dock en pixel rad i displayen i mittkonsolen. Men det är väl standard fel vad jag vet. Killen är väldigt ärlig av sej.. därför brukar han få svårt att sälja bilar! :o) (med det menar jag inte att man ska ljuga!) Det verkar som han nästan har överdrivit de små fel som finns, bucklan o.s.v. |
|
bmw,m3 |
ok Tack för svaren. Ta mig en funderare så får man se vad som händer. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.