|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
|
Pelle, säljer jag bilen så är det till förmån för en färdig racebil eller annat lämpligt objekt. 323:an kommer att bli jobbig att få i det skick jag vill ha den i. Sen börjar det bli trångt med 4 bilar på gården... 3 skulle ha räckt :) // Anders |
|
|
Ni verkar haft så otroligt superkul att man bara kan gratulera. *suck* Själv så spenderade jag dagen med att städa hus inför mäklarvisning och vara på IKEA. Sedan kan ni försöka räkna ut själva var jag helst hade velat vara. *avis* Och inte har mäklaren hört av sig mer efter visningen heller! *grrrrr* |
|
|
Kalle och mitt partytält var förresten en flopp. Skiten blåste sönder nån timme efter att vi satt upp det :-/ När vi sen i vår ilska trashade de ingående delarna märkte man verkligen vilken skräpkvalitet det var på metallstängerna, de gick att bryta på mitten utan ansträning... Kontenta: Köp ingenting på Rusta förutom billiga polermaskiner ;) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Även jag hade kul på banan, Knutstorp är nog Sveriges roligaste bana, synd att den ligger så ocentralt... Jag vill också tacka Lennart Bengtsson för hjälpen med att få upp bagageluckan! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.