|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Little godess skrev: packar ner dom tama ninjaduvorna som är programmerade på svarta cabbar ifrån Karlskrona* Patrik svarar: Tur att min är mauritsiusblå då och hoppas inte dina ninjaduvor är färgblinda.. ;-) Dessutom är jag bara där på lördagen och du och aventuella duvor kommer väl först på söndagen.... Hoppas på sol så man får valuta för 450 kr (=helgavgiften trots att jag bara är med en dag och ingen kväll) men avgiftsdiskussionen är en annan tråd. /Patrik, i ett regnigt Karlskrona /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
|
Jag gör som Tobbe. Tittar ut över fordonsparken och väljer det slöaste att kasa runt på banan med. Det får bli vrålåket e21 316 -76 som det enligt frabrik ska husera 90 hk i. Tror att det nog finns 50 kusar kvar, minst... Att sedan bussningar, dämpare och fjädrar troligen också är från 1976 är en anna femma. Kan jag inte vara snabbast så kan man bli känd för långsammaste varvet! Allting över 2-3 minuter är godkännt. Micke, jag avböjer inte direkt men jag har eget tält... :) // Anders |
|
|
BjörnB, Jajjemen! Jag överväger dock ännu vilket av mina rum i bilen jag ska nyttja. Sovrummet (Passagerarstolen fram), Soffan i salongen (Baksätet) eller gästrummet (Bagageutrymmet med öppen skidlucka) :D Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Lutar mot att jag köper nåt billigt tält på Jula eller dyl, sova i E36 kan väl gå men njae... bra att kunna lasta av reservhjul och prylar i tältet också. /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Och Kalle ta med vårt partytält (som vi köpte inför förra knutan) så ställer vi upp das Stereo m.m. och har det som förtält till mitt tält ;) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
Paap Reeder |
... köp et utvikbart partytält på Plantagen. Dom rear dom nu för några 100:-ingar. Tar liten plats. Ryms även i en Z skulle jag gissa. Meteorologerna darrar litet med pekpinnen på TV har sett när det gäller helgens väder ....Har man inget extra tält ... då kommer det att regna enligt Murpheys lagar. MVH /// Paap R |
| Om det inte regnar så kommar vi alla att bli överraskade efter att ha upplevt denna sommar. | |
|
Det kommer regna, det har det gjort varenda gång jag tagit ut M3:an hittils. Slår aldrig fel! Men då får vi åka lite bredare istället... ;) |
|
|
Vill inte ha regn eftersom jag idag har tokputsat på mitt ”tält”, i form av en förlängd diamantsvart E32. Jag planerar att sova på det nyinfärgade svarta nappaskinnet (kanonbra resultat!), ser jag ut som en neger på söndagsmorgonen var torktiden för lång! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det blir vackert väder det har jag beställt punkt slut! BjörnB: hade du inte haft den bilen så hade jag bett dig stanna hemma så vi var säkra på det fina vädret men kommer du med den kan det hagla fotbollar vi vill dregla ändå.. Snopet nog fick jag idag på eftermiddagen reda på att jag skall köra E38:an upp då min trotjänare E34:an i dag har vandrat vidare. Skitig e den och en rekond var länge sen men den får duga, till familjekörning och förvaringsutrymme för Öl.. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
| Då sitter man på ett cybercafé i centrala Lund och nördar sig fastän man ska upp kl 8 imorgon och bara hälften är inpackat i bilen.. oh well, sova kan man göra när man är död.. Väl mött imorgon :)) | |
|
BjörnB, Ser fram emot att dokumentera dina bredställ :D Nu åker jag, hejsvejs! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Ösregn från morgon till lunch. Allt var dyngsurt. Efter lunch torkade det upp, och även solen vågade visa upp sig några sekunder. Eftermiddag var helt OK. Micke gled stolt omkring nedcabbat, och myste på familjekörningen Olof och Kalle har inte varit tysta en sekund sedan incheckningen (humöret på topp alltså). En hel del trevliga bilar bland annat: 3 st Z1:or 2 st Z8:or 5 st E60M 1st E90 Ett flertal Z3:or 1 st Z4 :) Alpinor i mängder En drös med vackra 02:or. E30M, E36M, E46M, och E46 CSL till höger och vänster. Vädergudarna hoppas vi är på vår sida under söndagen. |
|
|
Nu är det slut :( En riktig fin dag, och mycket bankörning :) |
|
|
Tack alla arrangörer, funktionärer och deltagare för en underbar helg :) Som vanligt så hinner man inte snacka så mycket man vill med alla man vill, men jag tyckte nog att det gick bättre i år än förr (kanske för att jag minimerade sov/vilan detta året :D ) Precis som jag misstänkte: Såhär i efterhand så känns 450:- inte som någon större summa med tanke på hur kul vi hade! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Tack för en trevlig (och lite smått galen) helg alla! :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
E38B12, Jag säger bara FANTOMEN! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kul att ni tycktes trivas och uppleva det prisvärt. Håller nog med om att de som körde inte betalade för mycket, men visst uteblev folkfesten när publiken inte fick komma in till rimliga pengar (eller komma in alls om man inte var medlem). Jag som knallade omkring i depåområdet (idag söndag när man kunde promenera in för en femtilapp) tyckte det var det var tråkigt folktomt. Särskillt med tanke på att det var ett 20års jubileum. Men det är ju förståss bara min åsikt. |
|
|
Roligaste helgen på länge! Ett stort tack till arrangörerna som lagt ner blod, svett och tårar på att fixa en sån kanonträff för medlemmarna! Lyckades dock glömma en packe cd-skivor + BMW-flagga vid Malmö-gängets husbil... Det är möjligen inte någon vänlig skäl som tog med sig prylarna? :) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
OLof: allt finns hos Tobbe, hittade även en stol och en cdspealre som vi misstänkte var er. trots min rätt så snöpliga start på helgen så har det varit bra. Massor med trevligt folk och ännu fler AP folk som man har fått sätta ett ansikte på. Söndagens väder var KANON, synd bara att man var så seg hela dagen ( måste ha varit nåt i maten ; ) Då var det dags att ta fatt i nästa evenemang som blir Südschleife. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.