|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
jag ska givetvis ner får se om jag orkar båda dagarna men det tror jag nog...sen återstår att se vilken bil det blir ner...håller ju tummarna att jag får i ordning min E3 till dess... den som lever får se... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Det tar emot att inte kunna komma ner på denna träff. :-( Jag har verkligen sett fram emot detta sedan förra årets träff. Men nu är det jobbet som tar ut sin rätt och jag får stanna hemma. Eftersom min E30 inom kort har en ny ägare så hade jag säkerligen stått vid bankanten och förbannat mig själv för all framtid, därför kanske det är lika bra att jag får stanna hemma. Istället besöker jag Knutan en vecka senare för att titta på högklassig långloppsracing. Nästa år kommer jag studera schemat över jouren lite mer noggrant och dessutom komma åkandes i något annat än en E30 eller E36. Ni som tar till denna träff i år, kör som ni bör. Lugnt och fint till Knutan. Hårt och gentlemannamässigt på banan! Sitt inte uppe förlänge på kvällarna och låt middagen smaka! Ta mycket bilder och lägg upp allt på nätet sedan! /Anton |
|
|
Riktigt synd att du inte kan vara med på träffen Anton. Men om du kommer ner en vecka efter knutan antar jag att det snart är dags för Bimmerabend VI! Vad säger Kalle, Doktorn m.fl? :D /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Anton: Vad är det för bil du ska köpa som ersättare till E30in? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Olof: Någon Bimmerabend hinns inte med den helgen. Schemat är redan överfyllt.. Men att det blir en Bimmerabend som är liksom förra året eller ännu bättre, det har jag redan förutsatt.. ;-) Andersson_CSI: Hmm ja det är det flera som vill veta.. Håll er till tåls så får ni se.. ;-) /Anton |
|
|
Vi funderar på lite festligheter redan i september så Anton skall nog få så han tiger. Helt klart synd om Anton att han inte kan komma till detta stora arrangemang, vi lär sakna din goa dialekt och hjulbytesstunder i arla morgonstund. Eftersom han ite säger vad det blir för bil får jag gissa: Hyndai Atos med sportpaket och R-däck kanske ; ) allt för att få han o prata... Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Johan: Få så jag tiger? Är det min och inte Kalles tur denna gång? ;-) Atos med r-däck.. Shit vem har skvallrat? :-\ Jag tänkte det hela skulle bli en överraskning.. Nåja åk till Knutan och ha det så trevligt som ni haft alla andra år! :-) Ta många bilder och skjut inte för många lerduvor tillsammans med robinson-Jesus.. :-D /Anton |
|
|
Jag och min silverpil (turbon) kommer att vara på plats bägge dagarna. "Stamkund på Knutan sedan början av -90 talet" -Upplev körglädjen i BMW! |
|
| Blir första gången för min del. Kommer även jag i min turbo :) | |
|
Kommer dit med min luggslitna 318is för att se vad den duger till. Brukar räcka ganska långt. Anton kanske skall köpa en porsche 944 eller 968? JohnC |
|
|
Jag var väl ganska tyst efter kl 23:00 vid senaste Bimmerabend? :D Anton ska absolut inte ha något Käfersurrogat, det ska jag se till! :)) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Näe det är rätt Kalle fick så han tag och låg och lekte på barnavdelningen i Hilton huset förra gången ; ) Denna gången skall anton få ta del av den numera berömda Algblommningen och efter det så lär han inte kvittra så glatt längre ; ) Alternativet är en löwenbrau stövel med Saurkrautsaft. Undrar du hur det smakar finns det referenser sedan Andra bimmerabensträffar. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Saurkrautsaften har jag hört nog om för att våga testa.. Algblommning.. Hmm köttbitar på det där matstället vi var till när vi alla var i sitt esse.. Där kan Bimmerabend utspela sig. Dessutom tycker jag att kvällen som den var sist kan återupprepas men att Kalle denna gång sover dagen innan själva Bimmerabend. Sen för att underlätta för min flickvän så ska vi klargöra tydligt med kartor och kanske en snitslad väg för att hon ska slippa åka skåne runt innan hon hittar på oss. :-D Men nog om det. Låt Knutstorp ge allt först. Sen kommer ni hem och börjar planera för Bimmerabend. /Anton |
|
|
Tar tillbaka min lilla tvekan! :) Operationen gick över förväntan och därmed så råder det inga tveksamheter om att jag kommer på söndagen. *S* |
|
|
Härligt Anna! Då kanske man kan få lite actionbilder när man far runt på banan. :-) Vet även att Bilsport har för avsikt att vara på plats under helgen. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Så du tjaaaaaaaaaaaaatar! JA! Jag ska plåta dig när du smyger runt sakta, sakta, sakta! ;) |
|
|
Hahaha, tjatar... Har frågat en gång innan. :-) Och ja, jag ska köra sakta så du får skarpa bilder. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Det är lugnt! Stå på du! Jag har ju en 20D till skillnad mot vissa andra ;p |
|
|
oj oj här vimlar det med slag under bältet ; ) jag har iallafall samma kamera som en viss proffsfotograf i Tingsryd... Och micke jag rek verkligen att du tar det lugnt då du har en förmåga att snurra med dina bilar på Knutan, eller iallafall nästan : ) Jag kommer att köra E34:n med 195:or så det blir verkligen lugnt men det blir skoj det oxå. Senaste väderrapporten säger bra väder fredga lördag iallafall. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Jag och brorsan kommer! Årets höjdpunkt! /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.