AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
9.957

Vilka ska till BMWCS:s jubileumsträff 13-14/8 på Knutstorp?

Sida 2 av 7
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Fy på dig Lilla G ;)
Hobbe Z4: Lovar att bättra mig till nästa år. *noterar: inga bokningar på Knutan helgen*

;)

Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Hm, om Micke Olsson sätter drag på cabben så hyr jag ett släp att transportera ner 325:an på:- )
Om man sätter sig i den och försöker köra till Skåne så har man förmodligen brutit av ryggraden innan Kristianstad.
Svåra bullerskador innan EKO-Hallen är att förvänta sig liksom att man kört på en groda eller nåt annat lika stort djur och spräckt hela fronten på bilen...
Mao: osäkert om jag kommer.
/Kidde

BMW - the ultimate drug...
Kidde:
Nu är det lite väl mycket gnäll! Du har ju drag på det blåa skåpet. :-)
Skulle vilja se den bilen på banan!

/// Micke
Touringklubben: Länk
Vad kostar enbart inträdet,om man kommer utan bil ?

//Morgan
Alpina Club Schweden
Länk
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Micke:
Du vet att det inte är därför. Är det fint väder så är vi ute med båten och om det är dåligt väder så är det inte kul att åka på träff.
/Kidde

BMW - the ultimate drug...
Ursäkter. :-)

/// Micke
Touringklubben: Länk
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Datum, priser, aktiviteter hittar ni här:
Länk
35
96
355Hp
Bmw M3 E46 SMG 2003 Såld
Bmw M5 E39 1999
Måste man vara medlem i Bmw Club Schweden för att komma in på området och titta lite på alla fina bilar?.

Om jag har förstått det rätt så kostar det 250Kr för Lör+Sön och 50Kr för Sön om man kommer utan bil, man betalar som medpassagerare även om man kommer till fots då?

//Morgan
Alpina Club Schweden
Länk
Jag hoppas för allt smör i Småland att jag har tid att komma på detta event, är mitt i en flytt :(

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Glömde fråga, om man inte vill/kan medverka på middagen betalar man 250kr (utan bil) resp 450 (med bil) iaf?
Och om man bara är där på lör då, är priset detsamma?

Inte direkt billigt isåfall... Ponera att man kommer dit på Lördagen och vill ha bilen med sig men inte kan vara kvar till kvällen då middagen ska avnjutas, 450 spänn för bara några timmar.

//Morgan
Alpina Club Schweden
Länk
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Jag sätter nog hela familjen i bilen och beger mig till Knutstorp den helgen :) Det var länge sedan jag var där. Då blev jag (3.0Si på den tiden) jagad av trimmade 02:or. Lite spännande med bilar i backspegeln som ligger med 4-hjulsställ mest hela tiden...på familjekörningen!

Svärfar kopplar nog på husvagnen efter sin Imola-röda 320i-03 och åker dit han med.

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Snart är det dags ! :)
*lämnar en liten brasklapp*

Min svägerska fick idag sin hjärntumör borttagen, och allt gick jättebra. Nu ligger hon nersövd och väcks mycket sakta. Om allt går som det ska så kommer hem i slutet av veckan och jag vet inte hur mycket hjälp dom kommer att behöva då. Jag ska göra mitt absolut bästa för att komma, men kan som sagt inte lova ngt ännu.

Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Givetvis är man där !!
Jag var bland dom 10 första anmälda lixom ;)

/Pelle
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Jag hade planerat att komma men chefen verkar inte har förståelse för det viktiga i livet och har satt upp mig på jobb fredag,lördag,söndag så jag kommer inte.
Tråkigt men sant, får satsa på att vara ledig till årets viktigaste helg nästa år.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Bl
211
Bladh
E30 325i Touring -89
E28 528i -87
Fick igång 323:an idag! (Har bara haft ett år på mig...)

Jag kommer!

// Anders
Gratulerar Anders! Kul att höra att hon är igång igen. Minns än provturen ute i bokskogen med glädje ;)

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Visa användare
80
Emil D
BMW M5 Limo -95
BMW 330Xi -06
Mercedes E500T 4matic -04
Har beställt fint väder så det kommer bli en höjdarhelg :-)
Kommer bli annorlunda bara att köra runt banan på familjekörningen med närmare 2ton bil jmfrt med MC-banträffar och 169kg MC.

Synes
Emil
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.