|
Sida 1 av 7
|
|
|---|---|
|
Länk Har själv aldrig varit på någon Knutstorps-träff, men funderar på att åka dit. Programmet verkar vara ganska likt på båda dagarna, det räcker väl att vara där en dag? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
|
Jag hade planerat in den helgen, fick dock reda på att jag är tvungen att ställa upp i en golftävling den lördagen :( /M |
|
|
Jag och min fru skall dit, det är årets höjdpunkt, kan varmt rekommendera ett besök, blir mitt 12 besök. //Palle |
|
|
Att prioritera en golftävling framför 20 års jubileet på Knutstorp är näst intill straffbart. ErikW en dag kan räcka men vi har himla trevligt på kvällarna oxå! Själv är jag på plats fredag em och åker hem Sön Em. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Funderar starkt på att åka, men det blir nog ingen bankörning... bara hänga omkring och insupa atmosfären. mvh Erik Min: Länk |
|
|
Givetvis kommer man att finnas på plats! MVH / Jacob |
|
|
Lutar åt att jag anländer fredag eftermiddar (eventuellt Lördag morgon) och åker hem söndag kväll. Detta är absolut årets BMW-höjdpunkt, och rekomenderas oerhört varmt! Den riktiga känslan infinner sig först när man bor i ett sunkigt tält (alt. sover i bilen) minst en natt, och sitter uppe på kvällen och snackar skit och blir biten av 1 000 000 000 000 mygg :) Detta blir mitt fjärde år! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Jag är där lika säkert som amen i kyrkan. :-) /// Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Finns inga ursäkter! Det är ett måste!! Länk |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Klart att man skall till Knutstorp, det är årets höjdpunkt. Har faktiskt tappat räkningen på hur många gånger jag varit där. Alltid kul att träffa BMW-folk och många ser man där år efter år. Finns alltid någon ny favoritbil där varje gång. I år kommer även medlemmar från "Alpina - Gemeinschaft" att besöka Knutstorp, så där lär finnas ett antal både svenska och tyska Alpinor. Glöm inte BMWcup, racen med BMW Sport Club är bara de värda besöket. Vi ses, i alla fall på lördagen, får se om jag stannar till söndagen. Beror lite på hur jag har det med mina barn. Bert-Ola BmwCS #2423 |
| Givetvis ska man dit ! | |
|
Får se hur det blir med tiden, men visst vore det kul! //Schnitzer |
|
|
Jobbar... Min M5 E34: Länk |
|
| Jag kommer på söndagen, skall bli kul att lägga några varv på Ring Knutstorp. | |
|
Kommer. /Olof Überlegenheit aus Bayern Verkauf: Länk |
|
|
Knutstorpsträffen är ett måste, om man överhuvudtaget är lite BMW intresserad. I år kommer jag och farsan ev med våra M3 E30 samt M5 E28:an..... |
|
|
Jag och familjen kommer kanske med bil och vagn men isåfall bara för att titta. Bör väl vara ca 15-18 gången. MVH Topchop |
|
|
Har precis fått veta att jag får köra med cabben på familjekörningen så så får det bli. :-) /// Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Micke, Då ska jag bums flytta på mig när jag ser ditt vrålåk på banan :) |
|
|
Hobbe Z4: Tyvärr är inte omkörningar tillåtna på familjekörningen och dessutom ska det hållas betryggande avstånd till framförvarande bil. Annars hade du fått hålla undan. :-) Not! Du lär åka cirklar runt mig med Z4:an. :-( /// Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Tyvärr ser det ut som om jag bara kan komma på söndagen. Några galningar som är helt kulturlösa och ska gifta sig på lördagen. Ingen känsla för tradition och vad som är viktigt i livet. *suck* Men det får väl gå ändå liksom! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.