|
|
|
|---|---|
|
Originalbeläggen fram på min 91:as m5 är slut och skulle gärna vilja ha lite tips om vilka belägg man borde köpa istället för original, och vilka som är bra/dåliga, dyra/billiga. Ska endast använda bilen för hårdkörning, dock ej bana. mvh markus | |
|
jag kör med blåa pagid. vil ej rekomendera dessa då dom "skriker" väldigt. men bettet verkar bra i dom, priset ligger på ca 2200kr . |
|
| Tack för tipset, nu ska ju jag inte ha dem på bruksbilen men det är klart att det är en nackdel om de skriker. Var ju hursomhelst inte billigt, men dom kanske kostar så mycket, även andra märken?? | |
|
Köp dem hos BMW, byt skivorna samtidigt om du ska köra hårt. Om inte det duger lägg till 20k för nya bromsar. |
|
|
Jag kör med originalbeläggen och originalskivorna. Helt kanon! Byt också bromsvätskan för att få optimala bromsar. //Schnitzer |
|
|
Jag kör med EBC Redstuff cheramic, klart bättre än orginal för sportig körning. Min M5 E34: Länk |
|
|
www.peansweden.se kan tipsa dig tror jag, prata med Stacke - han verkar ha koll på bmw! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.