|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har kikat runt lite för att försöka få en uppfattning om vad man kan få vid en ev. försäljning men priserna är ju minst sagt spridda.Så nu vänder jag mej till er... 320i touring -00 ca:13100mil Orientblåmet. Svart helskinn (ej sportstolar!) Xenon regnsensor Cd,multiratt,armstöd mm mm Svensksåld med servicebok,manuellväxlad Har ni nån som hellst uppfattning om vad man ska sätta för pris? Tacksam för svar! | |
|
Via denna Länk får du detta: Värderingsutlåtande Bilpriser.se har värderat följande objekt enligt nedan, baserat på de uppgifter och den registreringsinformation som erhållits samt att fordonet är i fullgott skick. Köppris 120 100 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 100 000-110 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson. Vald bil Fabrikat BMW Modell 320i Touring, E46 (150hk) Årsmodell 2000 Mil 13100 1:a reg.dat 2000-01-01 Standardtillval Direktimporterad Nej Vinterdäck i OK skick Nej Servicebok&serv. enl. plan Ja Taxi/Budbil/Lb-reg Nej Vit/Beige/Brun Nej Metallic Ja Hund/Djur/Rökt Nej Småstad/Landsort Nej Modelltillval Komf.pkt saknas Nej M-Sport pkt Nej Steptronic Automat Nej Helläder Ja __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Jag håller med bilpriser.se runt 100 kkr är nog rimligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.