|
|
|
|---|---|
|
Vad kan man begära för denna? Svenskåld med en tidigare ägare, rullat ca 15000 pendlingsmil. Uttagen 02-05. Säljes nyservad med insp 2 Utrustning: Grå-metallick (väldit fin i lacken) M-paket Komfortpaket Glas-taklucka Nivåreglering Rails BMW orginal telefon m handfree CD-växlar förberedelse Elektrisk öppning/stängning av bakluckan Avtagbar dragkrok, dold 17" M-sport reservhjul Individual lister i masur-björk PDC fram och bak Elekriskt avbländbara speglar samt el-infällning Hi-Fi högtalarsystem (?) Velourmattor Och allt annat som ingår i komfort och M-paketet.. Mvh Evers | |
|
Med milskräcken i Sverige skulle jag gissa på ett slutpris på den runt 160". Vad tror ni andra......? Lycka till med försäljninge i alla fall. sw |
|
|
Är det alcantara/textilklädsel eller......? sw |
|
| Jag tror ungefär som Wadstedt, kanske något högre. | |
|
Vad är Sv-såld värt? För €20000-21000 får man en med upp till hälften så mycket mil, dessutom utrustad med navi+tv och läder, från auktoriserad Tysk BMWHandlare med garanti, då känns för min del 160tkr av en privatperson i Sverige dyrt, men pröva och se, det kanske fungerar med 160tkr. Mvh Stephan |
|
| Du behöver nog inte gå under 160 men jag tror att du kan få mer. Det finns inte helt många begagnade touring med populär färg och M-paket att köpa nu. | |
|
ja, det är alcantara/tyg-klädsel. Glömde att den även har webasto med fjärrkontroll.. mvh evers |
|
|
Finns ju vissa som vägrar köpa importerat och då antalet sv-sålda inte är så många och i regel lite snålare utrustade så är inte 160' omöjligt för denna. Som Stephan skriver ovan så får man mycket mer för pengarna om man är villig att köpa i Tyskland. Har precis köpt en och det Stephan skriver ovan om utrustning och pris stämmer ganska bra. ___ //Ulf |
|
|
Jag trodde skinn va standard i 530? /Johan Min bil: Länk HRE H&R ACS Arqray |
|
|
Kan vara att det något år var standard i de svensksålda men i Tyskland så var det inte standard. När det gäller bilar utrustade med M-sportpaket så var sportstolar i Alacantra standard och det även i Sverige. Uppgradering till skinn och även till komforstolar var möjlig. ___ //Ulf |
|
|
E60 530 hade skinn som standard i början i Sverige. Mvh Stephan |
|
andha45 |
Stämmer som Stephan säger, ända sedan 528:n kom dec 95/jan 96 har skinn varit std i 528 och 530 (och även 540/545, även 530d tror jag). Sedan de nya motornerna Valvetronic kom i våras är det dock inte std längre, utan 530 har samma utr.nivå som 525 och 523 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.