|
|
|
|---|---|
|
OJojoj.. vilket fiint väder vi har! så vart bilen lite lagom fin nu när den är nyputsad.. Några andra som ska/har tvättat bilen idag???? /Johan ------------- King of the road | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Igår em. MVH Hasso |
|
Hej, här i Härnösand strålar solen... fast jag står i garaget och tvättar... det blir nog tvättning och städning idag eller i helgen... fast jag ser framemot att komma ner till skåne igen! Våren där är tidigare och framförallt varmare! Är det fler här som åker BMW i Härnösands-trakerna? Ser en del BMW:s ute på stan... Björn Markholm |
|
Crusty |
tvättade bilen igår o insåg att jag har en alldeles för dålig lack små repor överallt o en massa tjära fläckar o annat! ÄNNU värre är att det börjar komma pyttelite rost ner till vid sidkjolarna. GRRR...!!! Bara o inse att man inte äger ett praktexemplar! =0) "The Blue BMW" |
|
Självklart har man tvättat bilen idag, vara bara tvungen. Man kan ju inte låta saltet sitta hur länge som helst, eller hur?? Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.