AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.709

B10 V8 -99 med riktigt låga mil

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Länk

Svårt att se hur h-anpassad den är och hur mycket jobb som krävs för att återställa detta. Är väl dock prisvärt med tanke på mil, sv-såld och full dokumentation.

___
//Ulf
Gaahhh så vacker :)

Priset är mycket bra. Frågan är som sagt hur mycket det kostar att återställa den till "normal".

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
li
1.959
liste
535i -89
Tycker den verkar väldigt "milt" anpassad, så det är troligen ingen större operation att återställa. Det bästa är att fråga Påarp direkt, förstås. Priset tycker jag är OK, även om jag personligen saknar navigation och inte gillar vingen.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Jisses!!
förmodligen den finaste -99 som finns i vårt land dessutom en Alpina något för en samlande BMW entusiast priset är helt OK tycker jag för den bilen.

///MVH Hasso
Länk
Go
119
Gorgonit
Alpina B10 4.6 -1999
Audi S4 - 2004
Nissan Micra Cab - 2006
Hej

vilken kanon bil och priset är ju helt OK. Synd att det inte var sportstolar i bilen. Hade den haft det så hade jag nog bytt ut min alpina mot den.
cane
Ser bra ut, och ett vettigt pris - 2400mil för samma pris som det begärs för bilar som gått 15-20k mil. Hade det bara varit en touring... gah!
Den var verkligen fin,har börjat gilla orangeblinkers mer o mer.
Efter att ha kört ett par hundra mil med 545an så som har sportstolar så tycker jag att mina gamla komfortstolar som jag hade i 523an och som sitter i denna bil är grymt mycket skönare än BMWs sportstolar som blir sköna först efter ett par timmar i stolen i mitt tycke.
Det roliga är att jag är lycklig ägare till just den bilen nu. Nybilskänslan är total.
Den går rätt hyffsat får man säga.
Det tar ca 1 timme att återställa den till normal igen. Alla originaldelarna låg i bagaget

Grattis! (Avundsjuk)...

/Udo Dirkelsniff

Länk
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
///M//// Du har inte lust att lägga upp lite bilder på skönheten.

///Johan Länk
Congrats! :D

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Det kommer bilder snart. ;-)

///M. Pedersen
Härligt, grattis! Skönt att den hamnade i entusiasthänder - hoppas att man får se den på någon träff framöver :)

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
Kalle: Den kommer definitivt hanteras varsamt och på ett entusiastisk vis. Den kommer garanterat att vara på Knutstorpsträffen i augusti.

///M. Pedersen
/// M ///:
Bilder!! Bilder!! Bilder!!
35
96
355Hp
Bmw M3 E46 SMG 2003 Såld
Bmw M5 E39 1999
O.T
Måste man vara medlem i Bmw Club Schweden för att komma in på området och titta lite på alla fina bilar?.

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
///M///.
Grattis vad kan man säga mera, en drömbil i outstanding skick, till ett pris som kändes billigt med tanke på bilens historia.
Funderar på Knutstorp men vet inte hur det blir, vore väldigt trevligt att få se den live.

///MVH Hasso
Länk
Länk

Här kommer lite bilder på bilen. Bättre sent än aldrig ;-)

///M. Pedersen
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Den var vacker. Alpina stripsen skulle vara pricken över i:et :)

Micke K. Länk
Vacker...
Hur är skillnaden att köra Alpinan jämfört med 518? Måste vara enorm...

/Udo Dirkelsniff

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.