|
|
|
|---|---|
|
Länk Svårt att se hur h-anpassad den är och hur mycket jobb som krävs för att återställa detta. Är väl dock prisvärt med tanke på mil, sv-såld och full dokumentation. ___ //Ulf | |
|
Gaahhh så vacker :) Priset är mycket bra. Frågan är som sagt hur mycket det kostar att återställa den till "normal". Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Tycker den verkar väldigt "milt" anpassad, så det är troligen ingen större operation att återställa. Det bästa är att fråga Påarp direkt, förstås. Priset tycker jag är OK, även om jag personligen saknar navigation och inte gillar vingen. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jisses!! förmodligen den finaste -99 som finns i vårt land dessutom en Alpina något för en samlande BMW entusiast priset är helt OK tycker jag för den bilen. ///MVH Hasso Länk |
|
Hej vilken kanon bil och priset är ju helt OK. Synd att det inte var sportstolar i bilen. Hade den haft det så hade jag nog bytt ut min alpina mot den. |
|
cane |
Ser bra ut, och ett vettigt pris - 2400mil för samma pris som det begärs för bilar som gått 15-20k mil. Hade det bara varit en touring... gah! |
|
Den var verkligen fin,har börjat gilla orangeblinkers mer o mer. Efter att ha kört ett par hundra mil med 545an så som har sportstolar så tycker jag att mina gamla komfortstolar som jag hade i 523an och som sitter i denna bil är grymt mycket skönare än BMWs sportstolar som blir sköna först efter ett par timmar i stolen i mitt tycke. |
|
|
Det roliga är att jag är lycklig ägare till just den bilen nu. Nybilskänslan är total. Den går rätt hyffsat får man säga. Det tar ca 1 timme att återställa den till normal igen. Alla originaldelarna låg i bagaget |
|
|
Grattis! (Avundsjuk)... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
///M//// Du har inte lust att lägga upp lite bilder på skönheten. ///Johan Länk |
|
|
Congrats! :D MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Det kommer bilder snart. ;-) ///M. Pedersen |
|
|
Härligt, grattis! Skönt att den hamnade i entusiasthänder - hoppas att man får se den på någon träff framöver :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle: Den kommer definitivt hanteras varsamt och på ett entusiastisk vis. Den kommer garanterat att vara på Knutstorpsträffen i augusti. ///M. Pedersen |
|
|
/// M ///: Bilder!! Bilder!! Bilder!! |
|
|
O.T Måste man vara medlem i Bmw Club Schweden för att komma in på området och titta lite på alla fina bilar?. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
///M///. Grattis vad kan man säga mera, en drömbil i outstanding skick, till ett pris som kändes billigt med tanke på bilens historia. Funderar på Knutstorp men vet inte hur det blir, vore väldigt trevligt att få se den live. ///MVH Hasso Länk |
|
Länk Här kommer lite bilder på bilen. Bättre sent än aldrig ;-) ///M. Pedersen |
|
|
Den var vacker. Alpina stripsen skulle vara pricken över i:et :) Micke K. Länk |
|
|
Vacker... Hur är skillnaden att köra Alpinan jämfört med 518? Måste vara enorm... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.