|
|
|
|---|---|
|
Har ring runt till bilprovningarna i Skåne/Halland/Småland i dag för att försöka få tid för reg.bes av en importbil och de flesta stationer är redan inne i september och bokar. Tidigaste tiden jag hittade var 22 augusti. Blir ju helt klart lite surt att vänta då jag får hem bilen den 28 juli. Någon som har tips på någon del i landet (inom rimligt avstånd från Lund) där det kan vara lättare att få tid? Kanske någon som nyligen tagit hem en bil som ringt runt och kollat? ___ //Ulf | |
|
Programmer: Du har mail... Sjöberg |
|
|
sjoberg: tack för tipset men jag hade faktiskt lite flyt och lyckades få en tid i Karlskrona den 10 aug. Kommer tillbaka från semesterresa den 9:e så det passade utmärkt. ___ //Ulf |
|
| Programmer: Vad blev det för vagn denna gång? | |
|
Det blev en 530iAT -02 med M-sportpaketet och det mesta i utrustningsväg. Titansilver med svart skinn. Köpt på samma BMW-handlare som sålde den ny. Ska ner och hämta den på torsdag. ___ //Ulf |
|
| Hoppas du blir lika nöjd som jag blev med min :D identisk bil fast min utan AT och skinn... och ett år då... | |
|
Dredd: Det tror jag säkert. Har saknat min E39T som jag sålde förra året och har ju kört V70 sedan dess så det blir ett byte upp igen när det gäller körkänsla. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.