AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.356

E30 Touring silvermet. STULEN idag i Lerum

Sida 2 av 2
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Fy fan, man mår riktigt dåligt av att se sånt här...

Hoppas det löser sig för dig...

_______
/Chrille
DU har mitt medlidande...man mår ju illa...måste vara fruktansvärt att hitta sin "älskling" så där ute i skogen...hoppas ni hittar tag på tattarna som gjorde det!

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Ha
10
Hans T
520 1992
Herr Gaspedal. om du var på platsen i Gråbo stod fler slaktade bilar typ bmw. Lider verkligen med /// anders. Hoppas att försäkringsbolaget reparear din ögonsten
MVH Hans
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Både jag och Anders var på platsen samtidigt, det var jag som fotade... Men jag förstår inte riktigt din fråga eller påstående...

Schnelle fahrt, Härliche fahrt.
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Om du undrar om det stod fler slaktade bilar där när vi var där så nej, låg inte ens en bildel så långt ögat kunde nå, inte ens ett ynka glassplitter. Så det är inga snorungar som håller på, då dessa oftast brukar kasta delar kring sig och krossa rutor för att det är skoj.
Markägaren vet om att det slaktas bilar där så han går ofta och tittar till området, därför hittades E30in så snabbt.
Men det finns fler liknande platser i GBG där det plockas delar från bilar, var vet jag tyvärr inte.

Schnelle fahrt, Härliche fahrt.
Ha
10
Hans T
520 1992
Herr Gaspedal. varför jag frågade om det stod fler (bmw) bilar var att jag själv blev av med min m femma för cirka 3 månader sen och kanske att den fanns där!
MVH hans
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
///Anders hoppas du lagar bilen. Det är en bra revansch på tattarna!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.