|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är enklare att riva bak än fram = inte så farligt om du inte blir nöjd med baken. Jag fick rätt mycket Negativ Camber på min, men det slet inte nämnvärt extra på däcken, kanske för att jag har lite mera tryck (2,8-3,0) i bak. Ska ta nån markbild ikväll, återkommer... här ser man fjäderskillnad mot original Länk Tänk också på att slitna silentblock ger ett "satt bakvagn", men det visste säkert redan. Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
| Vilken sänkning har du bak? | |
|
20 Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
De sista, ju lägre man går med kameran, desto högre blir bilen... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Släng upp nån bild får vi se Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
FD- Det är jätte svårt att se hur mycket din bil är sänkt med de bilderna... Speciellt när hjulen ligger så långt in i hjulhusen. Kan du inte ta en bild direkt från sidan så man ser ordentligt? Ta bilden i ungefär ögonhöjd så det motsvarar hur man igentligen ser den. DANNE Min bil: Länk |
|
| Så många fina bilder men ingen som visar hur bilen verkligen ser ut med 40/20. Som Dandelue sa ta ca 10 meter från sidan, så ser man bakpartiet vs frampartiet och hela bilen i övrigt. | |
|
Nu hade jag otur, det var blött och underlaget syns inte bra... men men Länk Länk Länk Ska ta några till nån dag när det är torrt, försöker hitta nåt ljust underlag Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
Fd- Snyggt. Är det där alltså 60/40 sänkning? DANNE Min bil: Länk |
|
| Det ska väl vara 40/20 sänkning, helt perfekt faktiskt, nu ser man verkligen hur det ser ut! | |
|
40/20 är det, ska försöka hinna ta några på luchen, det är torrt o fint (änsålänge) Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
Glömde nämna att det är 225 bak o 215 fram, samma däckmärke, det gör lite på "framåtlutningen". Farligt nära raggis á lá skara... Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.