AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.388

Snyggaste E36 M3:an!

Sida 2 av 2
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Är det någon som vet var man kan få tag i en likadan M3:a som tråden började med?? Antar att det är i England eftersom den är högerstryd. Den är så grymt snygg!

Ser att det bara är tillverkat 50 st av dom? Är dom bara tillverkade för England eller övriga Europa/Världen också??

Mvh
Björn

Länk

el
306
elpe300
318i -87
325i -90
530iA -04
1Björn's M3'a är nog den finaste jag sett. Det börjar bli sällsynt med orginalutseende...
Dessutom har jag aldrig hört en M3'a som låter "porrigare" än hans. Sträck på dig Björn! :)

elpe300
325'an: Länk
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
elpe3000: Sträcker jag på mig lite till så sitter jag snart i luften och jobbar =)

Trevlig att den en är omtyckt!

Jag håller med dig att den låter porrigt! Är man på dåligt humör och tar en sväng i bilen så tar det inte många minuter förän håren på armarna står upp!

Mvh
Björn

Länk

mAnGe-9:
Ok det är lugnt. Jag menade inget illa!
Man ska själv va nöjd med sin bil - det är huvudsaken. Och det brukar man ju oftast vara!

- UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE -
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Den röda är sjukt läcker, framförallt med färgkombinationen interiört och blankpolerade GT-fälgar tillsammans med den röda lacken... Synd att nån klåpare på lackverkstaden inte lyckades matcha rätt färg till passagerardörren...

Jag skulle tippa att denna bil ingår i en av BMW UK:s speciella beställningar. De gör sina egna "Edition"-bilar genom att beställa ett antal likadana/liknande bilar från BMW Individual. I detta fallet 50 st. Sedan säljs de som limiterad upplaga ut till kund.

Ett annat exempel på detta är "Final Edition" som de kallade de sista beställda M5 E34.
Crisse: Jag hoppas du menar förardörren ;) Kolla bilden igen.

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Hehehe ja naturligtvis menar jag förardörren ;) Engelsk bil ju...
Visa användare
401
seastream
118d -08
m3a

Länk

Seastreams Garage -no compromises

Länk
seastream: Vad har din bil med detta att göra? Dessutom som de sa förut, de som gillade den röda m3an gillar knappast sönderstylade m3or..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.