|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet var man kan få tag i en likadan M3:a som tråden började med?? Antar att det är i England eftersom den är högerstryd. Den är så grymt snygg! Ser att det bara är tillverkat 50 st av dom? Är dom bara tillverkade för England eller övriga Europa/Världen också?? Mvh Björn Länk |
|
|
1Björn's M3'a är nog den finaste jag sett. Det börjar bli sällsynt med orginalutseende... Dessutom har jag aldrig hört en M3'a som låter "porrigare" än hans. Sträck på dig Björn! :) elpe300 325'an: Länk |
|
|
elpe3000: Sträcker jag på mig lite till så sitter jag snart i luften och jobbar =) Trevlig att den en är omtyckt! Jag håller med dig att den låter porrigt! Är man på dåligt humör och tar en sväng i bilen så tar det inte många minuter förän håren på armarna står upp! Mvh Björn Länk |
|
|
mAnGe-9: Ok det är lugnt. Jag menade inget illa! Man ska själv va nöjd med sin bil - det är huvudsaken. Och det brukar man ju oftast vara! - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Den röda är sjukt läcker, framförallt med färgkombinationen interiört och blankpolerade GT-fälgar tillsammans med den röda lacken... Synd att nån klåpare på lackverkstaden inte lyckades matcha rätt färg till passagerardörren... Jag skulle tippa att denna bil ingår i en av BMW UK:s speciella beställningar. De gör sina egna "Edition"-bilar genom att beställa ett antal likadana/liknande bilar från BMW Individual. I detta fallet 50 st. Sedan säljs de som limiterad upplaga ut till kund. Ett annat exempel på detta är "Final Edition" som de kallade de sista beställda M5 E34. |
|
|
Crisse: Jag hoppas du menar förardörren ;) Kolla bilden igen. Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Hehehe ja naturligtvis menar jag förardörren ;) Engelsk bil ju... | |
|
m3a Länk Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
| seastream: Vad har din bil med detta att göra? Dessutom som de sa förut, de som gillade den röda m3an gillar knappast sönderstylade m3or.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.