|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har nu lagt upp några bilder på FormatC´s bil. Det är dem bilderna som bilfirman tagit. Hittar tyävärr inte de bilder jag själv tog. Gillar färgen skarpt, kul för FormatC att ha en kulör som skiljer sig lite från många andra m3or. Länk Ha det gott! /Björn |
|
| går inte att gå in på den | |
|
Länkade så det skulle komma direkt till bilderna. Testa denna... Länk /Björn |
|
|
Tror jag vet vad jag gjort för fel, testa den första länken igen. /Björn |
|
|
Japp, nu funkar första länken! Läcker färg! Ovanligt att se en M3a med SMG men utan navi... / Mvh Joakim Länk |
|
|
ja faktist.. Jag hade satt navi som krav egentligen men släppte det när jag såg denna bil.. Såg på onsdagen köpte på torsdagen. Men ibland saknar man att hitta ordentligt. |
|
|
Jag hittar bara denna handlare: Länk men det är ju i Bromma...har du ngn länk till Östersunds-handlaren? / Mvh Joakim Länk |
|
|
www.molinbil.se sundsvall var det.. det var jag som var glömsk |
|
|
OK, tack. Är din bil förresten svensksåld? Vill du berätta här vad du fick ge för den? / Mvh Joakim Länk |
|
|
Måste bara lämna en liten kommentar... Vilken snygg bil! Trist med körkortet dock.. Fast du har väl någon kompis som kan vara chafför. Den som väntar på nåt gott väntar oftast för länge... /Patrik Kan inte rå för att man har bra smak |
|
|
Samma handlare har även denna, ovanlig färg, trist dock att det är Steptronic (heter det väl?): Länk / Mvh Joakim Länk |
|
|
Tack för komplimangerna. Är mkt nöjd me bilen... Hade aldrig kört en M3 innan. Jag provkörde inte ens innan jag betalade. Men sen vart det åka av. Den fick bekänna färg ner till sthlm. Vad gav jag för den? Vill helst inte säga. Men det var ett bra pris. En ba bit under det som de vill ha för de importerade bilarna. Och den e svensksåld. Ngn som kör M3 på vintern eller ska man byta bil till 320:in?? |
|
| Du prutade inte alls då? Man har nyss kört sin första BMW M3. Det var midsommarafton och min kusins man hade en 96:a. Det var motorn som var det stora... | |
|
Prutade per telefon dagen innan jag åkte upp. |
|
| andersM3: snygga fälgar.. Vad ärr det för ngra | |
|
FormatC: kan du säga vad begärt pris var? / Mvh Joakim Länk |
|
|
AndersM3's fälgar är förresten 19" SSR GT3, se hans profil. / Mvh Joakim Länk |
|
|
Eller så e det Aez Olymp. Beroende på vilken av bilderna FormatC sett. Aez Olymp sitter klockrent på diverse Porschemodeller... *mums* /Björn |
|
|
399000 var begärt pris... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.