|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Gjorde mitt livs bästa köp för 5 veckor sedan. En BMW M3 cab -02 SMG CAB Shit vad jag var glad. Till ett superpris oxå av en äldre man i sundsvall. Har bilen i 2 v och vad händer... Blir av med körkortet i 3 månader.. Det var den sommarsäsongen Så nu blir det inge glassa i solen denna sommar Så , vad ska jag skriva till länsstyrelsen för att få köra i septembar i alla fall. | |
|
Gjorde typ samma sak för ett par år sedan. Köpte ny kärra sent på hösten och ställde av den, sen ställde ja på den tidigt på våren. Ett par veckor senare blev ja av me lappen i åtta månader. Sen va d bara att sälja kärran och cykla i åtta månader:(. Mvh Mattias Alpina rockar:) Länk |
|
|
Du är inte ensam. Jag har blivit av med körkotet två gånger för fortkörning, båda med svarta, två veckor gamla BMW-cabar... Och båda gångerna på våren. Måste vara något med svarta BMW-cabar. Det brukar vara sol i spetember också, trust me... Carl |
|
|
Carl 123: Säg inte så, jag har nyligen köpt ---> Länk /// Micke Touringklubben: Länk |
|
| Kanske skriva att du körde om en bil och därför gick det fort ett tag om den ursäkten passar? Man kan ju inte tvärnita då... Eller att du fick möte vid omkörning så du var tvungen att gasa på.. | |
|
Var tyvärr förföljd av en osynlig båge. Det var värmdöleden i sthlm. Bred treflig väg. 130 på en 90 sträcka som övergick till 70. Han var bakom. |
|
|
Tjena! Så det var du som köpte den! Visst är det den Velvetblåa? Jag var och tittade på den i höstas... Grattis till bilköpet, synd att du tappade lappen bara... Men du lär väl knappast få några problem med att få chafför i den bilen va? ;) Lite nyfiken bara, hur mycket gav du för den? Jag vet vad som begärdes för den i höstas och i maj. Förstår om du inte vill svara på det, vill du får du gärna skriva det i mail till mig. Antar att du är en av få som längtar till hösten? Ha det! Björn |
|
|
Sorry, östersund ska det va! Jag missade på två så lika städer En individal blå, åt det lila hållet. 3000 mil -02 till ett pris låååångt under det drömmarna listar på blocket |
|
| Så det är inte TGOxxx? | |
|
Jo.. men vaffan var det inte östersund jag va i... ?? Hmm jag är lite förvirrad. Det är helt rätt regnr. Pris? Säljer nästa år för samma :) |
|
|
Just det Molins bil var det.... jag e lite trött. |
|
|
Mohlins bil i sundsvall förmedlade iallafall en TGOxxx, velvetblå, med hardtop smg, 19", i princip allt utom navigator. Fin bil med snygg färg. Norrland är stort... ;) Sundsvall ligger vid kusten, Östersund en bit inåt landet. Skönt när man kan göra bra affärer. |
|
| Finns visserligen minst en till M3a med reg nr som börjar med TGO... Kanske inte är samma då? | |
| Det var nån som sa att om man tappar kortet och tar ett nytt i Gibraltar så kan man köra lagligt direkt. Stämmer det? | |
|
Det var den du beskrev i alla fall. Det var den jag hämtade. Mkt fin och fräsch. Men oxå mkt stillastående just nu Molins bil... |
|
| Molins bil var det som förmedlade den.. skulle meningen forsätta | |
|
Grattis till bilen! Själv blev jag av med körkortet i 4 mån (maj-sep) Blev så sne att jag skulle sälja caben. Började annonsera och sprang över en XC 90 som jag tänkte skulle vara en bra vinterbil och att jag till våren hittar på något nytt fräscht. Vad händer! När köparen ringer för att hämta m3:an börjar jag kallsvettas och säger att jag ångrat mig. Så nu sår man med finbilen i garaget och fulbilen på infarten. Anders-M3 |
|
|
FormatC: nu får du fixa bilder...! Är väldigt nyfiken på velvetblå. / Mvh Joakim Länk |
|
|
Jag har bilder på den bilen. =) Då jag själv var spekulant på den bilen i höstas. Jag tycker den är riktigt snygg iallafall! Men jag låter FormatC lägga ut dem själv, det är ju hans bil! |
|
|
AndersM3. Finbilen och fulbilen. Kul version av fin-öl, ful-öl. Garvade gott. Söker M3 E46 SMG så någon med för tung högerfot får gärna höra av sig... |
|
|
AndersM3:tackar... Fick domen idag. 3 månader. Så nu står bilen på förvaring. Var rätt sne o tänkte sälja den oxå men jag har ångrat mig. Klart den ska vara kvar. har inga bilder eftersom jag han ha bilen i ca 2,5 veckor bara innan körkorter flög och jag stoppde undan bilen i ett garage på landet. Men bmxbjörn, du får gärna visa pärlan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.