|
|
|
|---|---|
|
Hej på er alla, Känns skönt att man till slut nyktrade till och stannade kvar i BMW familjen. Det blev en Orientblå 320i Touring årsmodell 2004 med 3100mil på mätaren. Utrustad med bl a Lifestylepaket med sportstolar i halvläder och lite annat smågodis. Ångrar inte en sekund att jag valde de bekväma sportstolarna, det kändes ingenting i min gängliga kropp efter nästan 90 mil igår... Vill även passa på att tacka Erik på Novation i Uppsala för perfekt bemötande och service! Eftersom det just nu finns fler kunder än bilar vad gäller nyare begagnade 320 Touring kändes det bra att få en bil i "rätt" färg med låga mil och bra utrustning. Bilen saknade visserligen M-sportpaketet men jag hade faktiskt en 320iT M-sport som lånebil under tiden i Uppsala och efter denna jämförelse tycker jag det är tveksamt om det är värt 30 lakan extra för M-sport. Nästa projekt blir lackförsegling som gör den snygga lacken lite mer lättjobbad :-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) | |
|
En kanske dum fråga. Vad är Lifestyle paket? --- King of the road |
|
|
Lifestylepaket Klädsel: Designinredning Scritto (tyg/läder) Sportstolar Fönsterhissar bak elektriska Interiörlister Moongrey Instrumentramar förkromade Lättmetallfälgar Stjärneker 137 17 tum [325xi, 330i] Lättmetallfälgar Stjärneker 136 16 tum [320i, 325i] Så var det när jag kollade 2003/2004 i alla fall. |
|
|
Stämmer som "dali" skriver. Tror även att dimljus fram ingår i Lifestylepaketet. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Grattis Kristoffer! Så du valde den orientblåa, var det färgen som avgjorde eller var den i bättre skick? ___ //Ulf |
|
|
Välkommen tillbaka Kristoffer. Låter som en fin bil du köpt. |
|
|
Tack! Programmer: Det visade sig att den orientblå hade rullat nästan 1000mil kortare och var i bättre skick samt snyggare än den Mystikblå. Var ett ganska enkelt val när man väl hade båda bilarna att välja på. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Trevligt att det blev ännu en BMW! Grattis :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Grautlerar Kristoffer! Om du blir toksugen på ett m-sportpaket så går det att lösa till vettiga pengar, jag har god övning på monteringen dessutom :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan Hur billigt har du lust att montera ett M-pkt åt en Bmw broder för......? = ) sw |
|
|
Wadstedt: Maila mig om det är du snäll. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.