|
|
|
|---|---|
|
För er som vill spara pengar men ändå åka med "originaldelar": Länk Länken har postats tidigare här. Delarna har även motsvarande BMW-nr om man skulle vara osäker. BMW Solna ville ha 1960:- st för bakdämpare till min bil (525 -95 med sportchassi). Jag letade upp rätt dämpare via Sachs sajt och beställde via Autoexperten i Huddinge. Tog några dagar extra då det inte var ordinarie produkt i Sverige men jag sparade 720:- per dämpare. Bra timpenning för lite surfande och två telefonsamtal. | |
| tur att de var på svenska...:P de är ju tya de fattar man ju inte... | |
|
Man kan också göra det enkelt för sig och gå in på Länk ;-) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle: Fast där är det ibland dyrare än hos BMW. Det gäller att dubbelkolla. Kan skilja en hel del har jag märkt. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
jag satte om språket till både norska och engelska och ändå hittade jag inte priserna satt nog och glodde i tio minuter,,, däremot så vet jag att monroereflex gasdämpare från ad center kostar 1100:- styck fram och runt 900:- styck bak... Mvh Tomas Min pärla! Länk |
|
|
Sniff: Otydligt av mig. Inga priser på sajten. Går att välja engelska Kalle: Autokatalogen har inte hela Sachs/Boges sortiment. Exempelvis finns inte mina stötdämpare där. M-tech: Finns alltid alternativ men som jag skrev så är det värt att kolla via Sachs sajt och sedan ett telefonsamtal innan man ringer BMW för att köpa delen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.