|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Jag är lite sugen på denna bil om den är helt ok vill säga. någon som varit och kollat på den bilen? Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den har varit upp i forumet tidigare så det finns säker de som kollat den. ///MVH Hasso Länk |
bmw,m3 |
ok ska söka lite och se om jag hittar nått om den. lite rolig text från en bilfirma. svensksåld men så är den importerad även elucka + tacklucka m,m Mvh |
| Vågar påstå att det är en seriös firma, även om det är några år sen jag hade med dom att göra. Väldigt måna om kunderna, åtminstone på den tiden. Här har du fler bilder, hursomhelst: Länk | |
|
Här är tråden som Hasso syftar på: Länk |
|
bmw,m3 |
OK! Den verkar fin. men riktigt lite mil måste jag säga. Har fått 2st snabba svar av försäljaren på firman och han svarade på alla frågor jag ställde om bilen. De tycker jag känns positivt när man frågar massvis på mail och dom även svarar tillbaks, annars brukar de alltid stå RING FÖR INFO. Mvh |
|
Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej Jag har handlat bil från den firman och jag kan bara rekommendera dem varmt. De är hur bra som helst med att göra. Har man frågor så svarar de utan knussel. Jag ville ha min M-testad innan köp och det var inga problem att få det gjort. Så det är en seriös bilhandlare får jag säga. lycka till |
|
parolof |
vad är en svensksåld importbil? :-)) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.