|
|
|
|---|---|
|
Länk Ovanstående är resultatet av en kvällstur i sommarsolen, några minuter med filmkameran och lite knåpande i windows movie maker. Slutproduktens berättigande kan diskuteras, men förhoppningsvis får den åtminstone ett par här på forumet att dra lite på smilbanden :) Licht an? | |
|
Rolig film! Funderar själv att dra ihop en film med min M5. Kul med musik också. Antingen måste jag få iordning på videokameran som jag har nu eller köpa en ny. Har inte en aning om hur mycket en sån kan kosta idag. Sedan lägger man in på datorn med DVD-kvalité. Efter det är det bara att njuta och dela med sig! //Schnitzer |
|
|
Haha, härligt klipp, bra jobbat :-) Får man önska sig en filmsnutt där man får höra M73:an jobba lite också? :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
bustorp |
Mycket bra gjort. vangelis passar bra ihop med BMW. Coolt men ändå vaket...... "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Ett med naturen.. :D // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Älskar visserligen Vangelis musik men varför fick vi inte höra tolvan? Måste göra något liknande med Z3'an, och varför inte med iS'en. =) /Fredrik |
|
|
Snyggt ___ //Ulf |
|
| Snyggt jobbat! | |
| proffsigt! | |
| Hehe! Snyggt jobbat! :) | |
|
Tack för alla kommentarer! Kalle & Fredrik - jag utlovar härmed mer V12-sound i nästa filmprojekt :) Licht an? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.