|
|
|
|---|---|
|
Sökte runt efter en skinninredning till min E30 på Ebay. I en annons sålde en kille en komplett skinninredning från en E30 Cab. Och enligt honom passade inredningen prima även i 2-dörrars E30? Stämmer detta, någon som har koll? Framstolarna passar väl, men baksätet? Och dörrsidorna? | |
|
Bak passar inte alls. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik W: Tycker det verkar märkligt det du säger för att jobbepolaren har ett cabbaksäte på sin. (två sitsigt) riktigt snyggt och fint är det, inga glapp eller sågningar i dörrsidorna. Mvh // Rasmus |
|
|
Bolero: Är du säker? Det är inte så att det är från en M3a? De är tvåsitsiga (upphöjning i mitten). ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE: Jag kan kolla upp det men jag är nästan 100% på att det är ifrån en Cab. Mvh // Rasmus |
|
|
Baksätet till cab är smalare och även kortare(har jag för mig), dessutom är sidopanelerna helt annorlunda och innehåller högtalare. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
SpineKracker |
Instämmer med tidigare skribenter, det passar inte. Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
Då har antagligen ägaren fått av bakfoten, jag tänkte på detta passar ett M3 baksäte då i min? En 320I 84 4dörrars. Mvh // Rasmus |
|
|
Det borde det göra. Har ett M3-baksäte i 320in. I och för sig är det en tvådörrars men det bör väl vara lika baksäte mellan två- och fyrdörrars. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Det går att fram säten från E30 cab, och bak säten från E36 4-dr. Passade rikigt bra i min gammla 325 cupe |
|
|
haidar: nu hänger jag inte allas med vad du menar men ändå. Mvh // Rasmus |
|
|
bolero: han menar att man kan ha framsäten från en e30 cab och baksäte från en e36 4d |
|
| Xelerator: ah okej tackar för hjälpen. | |
|
Jag behöver ha nya säten i min e30 cab, funkar e36ans baksäte i e30 cab? |
|
|
ingen som vet? |
|
|
tror det är för brett, det passar i en vanlig E30, men caben e smalare. mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
kan vara så... Är e36ans cab lika smal? Har hittat från en e36 cab men har inte möjlighet att provmontera |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.