|
|
|
|---|---|
|
JAG UNDRAR VAR MAN KAN FÖRSÄKRA SIN M5. JAG HAR RINGT RUNT LITE MEN DE FLESTA HAR "M-FÖRBUD" ATT DE INTE FÖRSÄKRAR BMW M- BILAR. KAN NI GE MIG NAMN PÅ FÖRSÄKRINGSBOLAG. TACK PÅ FÖRHAND. | |
|
Jag har min i Länsförsäkringar och betalar 4800:- året ( är 22 så den står på min morsa ). Kolla med dom. Har både bilen och båten hos dom och har aldrig haft några problem att försäkra hos LF. Lycka till! |
|
|
dial (if) e bra med Put |
|
| -------> GUTTE var bor du?? På landet va?? 4800 det var billigt! | |
| Jag fick prisuppgiften 13300kr/år för helförsäkring helår med 1500 mil på min M5 '89 hos Länsförsäkringar (billigast hittills). Då är jag 31 och bosatt i lägenhet i Bromma. | |
| Är M5:an dyrare att försäkra än 540:n?(premieklass 9/30/30 på 540:n) | |
| jag får dega 14600 om året för halvförsäkring hos folksam! svettigt! Det börjar nog bli dags att byta bolag! | |
|
Kolla med If! De brukar ligga ganska lågt i premier. Folksam är svindyra på dessa bilar. Tips: Inför varje förfallodag (varje år alltså) så bör du ringa runt och jämföra eftersom priserna ändras hela tiden. <-- OBS! Redigerad signatur! *wee* |
|
|
Jag betalar 9700 per år för min M5T-93,helförsäkring hos länsförsäkringar(1500 mil höga självrisken a 5000kr) Jag bor utanför Örebro. M5 POWER |
|
|
535-mannen: Jag bor i ett samhälle med ca 15000 inv. Men morsan står som ägare. Hon bor i Karlskrona, Blekinge. Ca 60000 inv. Till saken hör också att morsan och farsan har deras bilar och båtar, sommarstuga och annat i LF. Det drar faktiskt ner premien markant. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.