|
|
|
|---|---|
|
Har letat runt på nätet nu en stund och tittat på fälgar och däck. Undrar om erfarenheter av olika företag och vilka det finns. vilka de är. Lite betyg helt enkelt. Som typ. Adress Hemsidans funktion Utbud Leverans tider Priser Kundkontakt MVH AEG | |
|
dackonline.se Adress: Hemsidans funktion: Bra Utbud: Stort Leverans tider. Ca en vecka efter betalning Priser: Mycket bra Kundkontakt: Dålig Kan strula om lagersaldo saknas sägs det. Jag har handlat däck vid 3 tillfällen av dom med mycket gott resultat. Flåklypa |
|
|
Däckonline har jag varit väldigt nöjd med. Även den tyska varianten fungerade kanon i Tyskland (Reifendirekt). Snabb leverans och bra priser. //Schnitzer |
|
|
Gummihuset.se funkar fint snabb leverans av rätt grejier nemas problemas helt enkelt Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Kan med rekomendera www.dackonline.se funkar klockrent med deras priser o så ,men inte kundkontakten. MVH Micke | |
|
gummihuset.se är bra. Fick grejorna snabbt. Å när fälgarna inte passade på min bil så åkte jag dit o pratade med dem. Inga problem att svarva spacers. Bussigt! Det har de verkligen igen nu när jag rekommenderar dem. Se vad viktigt det är med nöjda kunder!!! Se o lär alla ni som har kontakt med kunder i yrket! :) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.