|
|
|
|---|---|
|
Hej jag ska kolla på denna M3a imorgon Länk Priset är ju riktigt lågt för en -98. Vad tror ni om den? Enligt säljaren ska den vara i fint skick. Motor är bytt i år och det finns garanti på den. Men det finns ingen servicebok till bilen. Någon som vet något om den? | |
|
ajjjjajajjjjj, bilen är en 94 och inte 98 som dom säger. den är uttagen 97.12 ring förra ägaren och kolla med honnom, eftersom Hedin Bil AB har precis köpt den. |
|
|
glömde säga att den har 13 ägare också = slutkörd |
|
| Vill itne vara taskig men det verkar vara ganska vanligt att M bilarna haft ganska många ägare.. är ju en sommar bil som är dyr att ha och de brukar byta ägare ganska ofta. | |
|
MrVain: inte nödvändigtvis. Jag är andra ägaren sen 00 när bilen togs in... Micke K. Länk |
|
|
Jo men hur många ägare var det i tyskland då? för den har ju gått 8 år där med :) Ta en koll på blocket och sen vägverkets hemsida med regnummer på några M3or så är det inte ovanligt att de byter ägare varje år i prinsip. |
|
|
hehe, dom har ändrat årsmodellen på M3:an på blocket.se. Nu står det -94 |
|
|
MrVain: 5st ägare i Tyskland, första ägare BMW själva i 1 år. Micke K. Länk |
|
|
Alltså om bilen vore svensk såld skulle det stå 7 ägare då Du får ju räkna lika på andra bilar :) Har du kollat några bilar på blocket? är faktiskt ganska skoj |
|
|
Har inte kollat bilar / antal ägare på andra bilar...men vad säger du, är 7 ägare mycket på 13år? Micke K. Länk |
|
|
Nja normalt ungefär 7 st är vad min svensksålda 325im hade.. 88a... men Nu pratar vi M bilar generelt, kolla på blocket ser du, du kan vara lyckligt lottad som har så få ägare :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.