|
|
|
|---|---|
|
hehe vad förnedrande för en BMW: Länk mvh don_salvatore87 | |
| tycker att den va helt rätt..gäller ju o börja åka bumse i tid,då måste ju en epa va optimalt... | |
|
haha..den rullar ju i samma håla som ja bor.."inget bonnmek" finns ingen större klåpare än han!! |
|
| *snyft* | |
|
Den har jag kört om en gång. Gör väl inte så mycket, det är ju inte direkt någon unik eller ovanlig bil det handlar om. |
|
|
Verkar lite overkill med racingdämpare och -fjädrar :) Känns som att originalgrejerna ger bättre väghållning än andra A-traktorer jag känner till! |
|
| Vadå racingfjädrar, en A-traktor skall väll ha helt stelmonterad bakaxel? | |
|
Baalzamon> Det var föregångaren, EPA-trakotorn det. Många år sedan man fick nyregistrera en sådan. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| nee de är skillnad på epa och A-traktor.. epa äkta epa ska ha stel bakaxel A-traktor får ha dämpare..=) | |
|
Det är inte det värsta jag sett... går en e34 a-traktor i ystad skitsnygg overkillfälgar med bred polerad kant, sänkt o allt helvetes extra... tycker det är rätt starkt jobbat av dem att få egenom dem som a-traktorer.. när jag skulle bygga min 740 till a-traktor gnällde de satan för att jag inte kapat den utan bara satt in en vägg bakom stolarna och bultat igen bakdörrarna... Mvh Tomas Min pärla! Länk |
|
|
E34:an är den vinröd, då har den varit med i bilsport nåt år sen. Det har då inte varit nå problem att få igenom en okapad apa traktor för nå år sen, nu måste de dock vara kapade (sen april 1 eller 2år sen) //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.