|
|
|
|---|---|
|
För nåt år sedan funderade jag och en vän på var alla smällda bilar/MC på Nürburgring tar vägen. Vi föröskte följa efter en bärgningsbil men otroligt nog tappade vi bort han efter nån mil då han körde som tusan. Är det någon som vet om dom har en gemensam uppsamlingsplats och isåfall var den finns? Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk | |
|
Det finns en bilskrot, i närheten av campingen vid Nürburgring, men dom bilarna som jag såg där var, bland annat Golf II och Volvo 745/945, inga roligare bilar, vad jag kunde se, däremot, i industriområdet i närheten så fanns det ca 30st Ford GT! På ett område, hos en annan firma så stod det två stycken M5 E34, varav en 95:a i Cosmossvart, dom enda M5 E34:or jag såg i Tyskland, från BMW anläggning rullade nya X5 ut, tyvärr utan att jag fick någon bild. Mvh Stephan |
|
|
Den bilskroten du tänker på är nog den vid Südschleife strasse eller nåt sånt, men det är en SKROT och jag efter söker mer själva uppställningsplatsen för alla krockade bilar. En krock på ringen är inte automatiskt samma som att bilen skrotas även om det är ganska ofta dom far illa. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.