AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
815

Vet era familjer/vänner/män/fruar/partners att ni lullar runt på autopower...

andha45
...eller gör ni som min ganska lata kollega:
"jobbar"
"kollar virke till huset"
"betalar räkningar"
eller vad det nu må vara. Framför allt hävdar han alltid att han jobbar när någon ringer, fast jag ser/vet/anar vad han gör...
(detta gäller eg. inte bara autopower utan nätsurf i allmänhet)
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Surfar öppet, både hemma och på jobbet (jobbar nu), både min sambo och kollegor bara suckar när de ser vilken sida jag kollar på.
andha45
Annars var ju alt-tab ett bra knep när man böjde spanska verb i nåt program under gymnasiespanskan...
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
andha45:

ALT-TAB är en klassiker. Kom ihåg att jag använde mig att det på de tråkiga datalektionerna i gymnasiet.

För övrigt när jag sitter på Autopower och flickvännen kommer så vänder hon så fort hon ser vilken sida jag är inne på. Standardkommenteren är alltid: "Varför ska du lägga dit i allt vad alla skriver". Jag brukar bara bemöta det med att dra på smilbanden. Har faktiskt hänt att hon har fått dra mig ifrån datorn, men det händer inte ofta :)

//Schnitzer
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Jag har slutat surfa hemma! Jag är fasiken helt beroende och sitter alldeles för mycket framför datorn. Nu blir det oftast på jobbet jag surfar, men måttligare än förr.

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Ja
166
Jasmin.moberg
2004 BMW 545i
2004 Z4 2,5 Cab
Surfar när tiden tillåter...
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
På jobbet blir det inte så mycket surfande, me hemma är det värre... "Och du sitter på Autoppower som vanligt" är nog det vanligaste man här när sambon kommer hem...

Men va f-n, dom dagar man inte kan ut och köra BMW måste man få i sin dos på ett annat sätt!!

Sjöberg
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Som Sigdarve.. Surfar öppet hemma & på jobb... Mest på jobb, ska jag vara ärlig surfar jag mest hela dagarna när jag jobbar vardagar.. Händer inte mkt på jobbet.. ;-)
Nu när alla andra (verkar det som) har semester så är Autopower räddningen! Vågar inte ens tänka på hur lååånga dagarna skulle bli utan denna grymma site.
//Månsson
Månsson: Det finns korsord som man kan lösa om man får alltför tråkigt :) Jag vann en förra veckan!

/Marcus (som sitter på ett kontor med endast 1 annan kollega för tillfället)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
sjoberg:

Den kommentaren får jag också, exakt samma ord.

//Schnitzer
På den goda tiden, då vi här i norra norrlands inland inte hade bredband, så tog det ungefär 2h att glo igenom AP...

Men fortfarande (med 10Mbit fiber) så låter det:
"Jag tänker inte vänta på att du ska kolla på det där AutoPower i fem timmar!"

"Du gumman, jag ska bara kolla en sak."
"NEJ, det ska du inte! Då går du bara in på AutoPower och då somnar jag..! Du kan skjutsa hem mig FÖRST."

Hihi. ;)

- Men jag kan ju ha fel!

E12/E28-problem/lösningar finns här Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.