|
|
|
|---|---|
andha45 |
hur gör man då? Har sett att en del har det. Det kanske är en dum fråga men jag trodde att man blev relegerad från forumet om man gjorde något dumt (kan iofs gå till PRV och byta namn). PH |
|
Rött kryss får man om man blivit spärrad från forumet. Kan bero på flera olika saker, exempelvis: * Man har angett en icke fungerande e-postadress * Man har upprepade gånger brutit mot forumets regler * Man har glömt tömma sin mailbox Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
rött kryss trodde ja man fick i fängelse....;) kunde inte låta bli..flåt! de som kalle säger stämmer nog..ja har inte en aning.. /crille the sky is the limit! |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Det går fortfarande att använda nicket, men det ser ju inte så bra ut med ett rött kryss.. | |
|
Om man nu får ett rött kryss pga att man angett en felaktig e-postadress, blir man då av med krysset när man rättat till detta? Eller går det aldrig att bli av med ett rött kryss? /A |
|
|
Det försvinner så fort mailen fungerar igen. Vet av egen erfarenhet. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Kollar inte den mailadressen som jag är registrerad med så ofta. Får börja kolla den mer. //Schnitzer |
|
|
Mitt förra nick har fortfarande kvar krysset iof så använder jag ju inte det nu. No More Limits! |
|
|
J.Dredd: Nej, man blir inte av med det automatiskt. Man måste maila till forum@autopower.se och begära att kontot öppnas. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.