|
|
|
|---|---|
|
???? /Stefan | |
|
undrar det jag också vissa säger clas ohlson men jag hittar inte där |
|
|
Elfa är ett bra ställe för allt som har med elektronik att göra: www.elfa.se ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag har letat på elfa. Kanske ska maila och fråga. Dom kanske inte har allt på hemsidan? /Stefan |
|
|
På macken, typ? Eller är det någon ovanlig modell? Vad skall de vara till? Mvh. /Kjell |
|
|
Finns som sagt på elfa. Jag antar av rubriken att du ska byta SI batterierna. Köpte till min 318 för något år sedan, tror de kostade ca 150 kr på elfa. Tror att det var dessa jag köpte Art# 69-314-48 Min vinter bil: Länk /Daniel |
|
| Det finns två varianter av batteristorlekar vad jag vet. Den vanligaste är nog AA variantan och kostar inte många kronor, finns nog var som helst. Vill man ha med lödfanor så är detta kanske intressant Länk | |
| då jag inte orkade beställa från elfa eller annat ställe så letade jag igenom stan efter nicd "AA" batterier med lödöron, och det var inte lätt... men hittade tillslut i en vanlig "lampaffär", det är tydligen så¨att det sitter sådana batterier i ganska många rakapparater, så hittar du en välsorterad affär (ej stor kedja typ elgiganten, onoff m.m.) så är chansen ganska bra att dom har, kostade mig 30kr styck | |
| hej. var i luleå köpte du dom? | |
|
Jag lödde dit bättre beg. vanliga 1,5V Batterier som det bara va 1,2V i. Nu funkar instrumenten igen! /Stefan |
|
|
Länk 700 mAh dessa köpte jag, funkar finfint fortfarande. Kom ihåg att ladda upp de innan ni löder fast de. 2002ixen så du tänker byta batteri när det där är slut? låter lite jobbigt i längden |
|
|
Tar inte de batterierna du kör med slut? Och det är inte så värst krongligt att byta heller. /Stefan |
|
|
2002ixen: Är det laddningbara batterier du har satt in? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
nej. Helt vanliga bättre beg. /Stefan |
|
|
Då lär du få problem... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.