|
|
|
|---|---|
|
hej där! sugen på en tyskbil det står att den är "EURO4 NORM" nu jag undrar om blir det goodkänd på bisiktningen? och sedan en annan fråga till dena bilen hur mycket skulle jag laga max bud på denna bilen?? allså euro? Länk MVH/Natasha | |
| den där bilen har varit krockad. också skärmarna bak är utbräddade plus att lacken ser olika på vissa ställen. jag skulle inte bjude på den bilen om jag var du | |
| så tycker ni att det inte värd en krona heller? | |
|
Man ser ju tydligt att båda dörrarna på vänster sida är omlackade och höger bakdörr. Huven är bytt. Behöver ju inte betyda att den varit krockad, kan ju bero på skadegörelse el dyl. Vad innebär "EURO4 NORM" ? |
|
| jag själv undrar vad kan betyda EURO Norm 4 går det att reg bisikta den i sverige? | |
|
Euro4 är avgasnormen bilen uppfyller, spelar roll i Tyskland, där skatten är lägre, ju bättre avgasrening fordonet har, och ja inga problem för registrering i Sverige, däremot ser bilen inte alltför fin ut, men till rätt pris så. Mvh Stephan |
|
|
oki dåki men om man köper denna bilen för 7000 är det värd???????????+ snälla hjälp mig |
|
|
Det är inga stora pengar precis MEN frågan är om du verkligen vill köra runt med en bil som är orak i plåten och har olika nyanser i lacken? Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.