AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
921

Supersprint Extractor + Katt?

Go
59
Gonucku
BMW 328i Coupé -95
Tjo!

Nån som har nån erfarenhet av Supersprints extractorgrenrör och racekattar till 328:orna? Är det nåt att satsa på? Hur står de sig i jämföresle med m3 org. extractor + katt? Är Supersprints "vassare" eller ska man satsa på nåt annat? Förslag?

/Eje
Ahha precis vad jag oxo vill göra fast till en E46:a ...

Jag har frågat runt ang. detta men inte fått några effekt siffror på pappret, kunskapen kring avgassystem verkar vara dåligt från bil trimmande värkstäder och som erbjuder sina kunder. märkligt.

Jag ville beställa en slut låda (extraktor grenrör) från ex: Remus. det visade sig att dem hade inte dem modellerna kvar (utgående sortiment), företaget hade 3 år gamla kataloger som de lockade med, Pinsamt! Så all info bittte schnell!

Visa användare
586
wdac
325i -05
en här på forumet köpte SuperSprint å bilen vart tydligen rätt slö å dåligt svar på gasen, han hade tidigare haft Ferrita system å var redigt missnöjd med SuperSprint systemet....

så tackvare hans erfarenhet av SuperSprint så tänker jag inte köpa det när det är dags å byta för mig.. då blir det Ferrita

BMW Williams F1 Team.
Go
59
Gonucku
BMW 328i Coupé -95
Jo jag har för mej att jag fluktade genom den tråden.
Har nämligen en SuperSprint dämpare redan och är faktiskt väldigt nöjd med det, blir bara bättre och bättre för varje dag känns det som... Vore ju ganska praktiskt att ha samma grejor hela vägen.

/Eje
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
wdac: Har ferrita börjat tillverka grenrör nu med?

// Mvh Andreas

Min förra 528i Touring
Länk
Go
59
Gonucku
BMW 328i Coupé -95
ingen som har nån koll på det?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.