AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.820

Skumma typer runt bilen - vad ska man göra?

Sida 2 av 2
kilroy
matspon*Jag ifrågasätter ingenting, allra minst din känsla av att något otrevligt kunde hända.Jag relaterade sedan något som hänt mig själv. HUR det kunde ha slutat vet ingen nu. Jag bara menar att den slutsatsen som jag och min bror gjorde (att det verkade skumt) inte nödvändigtvis behöver vara sann.Att bilen var polskregistrerad kan ju tyckas oväsentligt, nu var det faktiskt på det sättet. Dessutom är det ju ett faktum att en hel del svenska stulna bilar faktiskt rullar runt i en del av de forna öststaterna till vilka man kan räkna Polen.Mvh kilroy
Visa användare
165
matspon
X3 -04.
Tack Sjöberg. Hoppas du kommer på träffen. Sen är det så att jag bor 6 mil från GBG, och jag kör in bilen i mitt garage när jag är hemma. Håller med; tillfället gör tjuven...
Hände nästan samma sak för mig vid backaplan.. satt på mcdonalds och käkade med några polare sent på kvällen, inte mkt folk alls ute.. jag parkerade lite avsides, lite längre bort. Sedan helt plötsligt så står det två stycken bilar runt min bil med lyserna igång dom står säkert där i 30min sedan så åkte dom. Det kanske inte låter så dramatiskt men jag tyckte det var obehagligt, jag gick iaf inte ut till bilen.
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
matspon: Jag kommer den 31/7.
Väl mött!!!

Sjöberg
Jahangeer
Matspon

You did the right thing to trust your Spider Senses.

See you on the 31st July, give me more details of what happened.

ciao

J
Visa användare
165
matspon
X3 -04.
Jahangeer

Yes, the strong feeling of riff-raff. I was actually just about to call the police when we got our chance to escape from the situation.

I'm doing my best to get there the 31st. My problem is that I'm in Oskarshamn at the time and my son is supposed to come down there by bus that very day. No other tickets for the previous days are available . The idea is to leave O-hamn a couple of days earlier to be able to get to Karlstad in time.

So, I'm still working on it.

Cheers
Jahangeer
hope it works out and we can get to meet you.

J
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.