AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.068

Varför dessa sabotörer på powerbörsen?

Är inne rätt ofta och söker delar på powerbörsen och blir lika irriterad varje gång jag ser att ett företag annonserar ut likadana annonser VARJE dag enbart för att ligga längst upp på listan... I synnerhet inträffar detta då man söker på fälgar... Är man intresserad av dessa fälgar så bläddrar man väl vidare till sida 2 om dessa råkar ligga där... Man vill ju se det nya som har kommit upp på börsen och inte grejer man har sett 100 ggr innan
eller är det bara jag som tjurar över detta?:) Tänk om jag skulle göra på liknande sätt när jag ska sälja t ex en check control panel till e30....Gå in varje dag eller ännu oftare och uppdatera annonsen så den ligger längst upp hela tiden...
Irriterande iaf...
Vad säger Redaktionen om detta?
Jag irriterar mig framförallt på företaget som säljer däck och fälgar från Jönköpings län, de skickar ju in 10-tals annonser, gärna en omgång på morgonen och en på kvällen...

Där kan man snacka om att spamma powerbörsen!

/M
li
1.959
liste
535i -89
Detta har avhandlats många gånger. Det går att välja bort företagsannonserna om man stör sig på dessa. Sök för mer info.
Darklight : Skönt att du håller med mig... Ville inte nämna nåt specifikt företag el person .... Men det företaget du nämner är väldigt irriterande... Redaktionen måste ju kunna göra något åt saken om fler stör sig på detta...
Företagen betalar för annonserna. Om ni tycker att det stör er så mycket så föreslår jag att ni mailar redaktionen och erbjuder er att betala motsvarande summa varje månad för att slippa annonserna.

Eller så kan ni helt enkelt gå in här: Länk och välja bort företagsannonserna. Lite enklare än att starta en tråd i forumet ;)

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
Liste: Jasså... Förstår inte bara hur autopower har toleransen att låta detta fortsätta... Det är ju som Darklight säger, spam.
Kalle Hansen : Okey... Då vet vi .
Ha en bra och regnig sommardag
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Äsch, tycker det e bra att de kastar in så många annonser, de får ju betala för dem och det håller sidan vid liv.

Man kan annars välja bort företags annonser...

Schnelle fahrt, Härliche fahrt.
Aha!

Var inte medveten om att det fanns en inställning för detta!
Oj vad jag kvickt som attan skall ställa om den kryssrutan!

/M
li
1.959
liste
535i -89
m_johan - Du kanske kunde ha en lite mindre dryg attityd mot de som svarar, men inte håller med?

Om jag kollar på dagens annonser från det företag ni verkar reta er så mycket på så hittar jag tre stycken spridda över fem timmar. Igår var det samma frekvens. Sex olika annonser på 24 timmar - är det verkligen så outhärdligt många?
liste:
Svar: ja. Jag har letat smådelar i 4-5 veckor nu och just de annonserna är riktigt dryga, faktiskt. Men det gick ju att slå av så det spelar väl ingen roll?
li
1.959
liste
535i -89
Darklight - precis! Case closed! :)
Liste: Dryg? Hur menar du då? Jag gav svar på tal. Tyckte att ett av ovanstående meddelande var rätt drygt också... Nämner dock inga namn utan det får du lista ut själv.

Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
tänk om folk orka söka innan dom skrev inlägg, ja sökte snabbt på "företagsannonser" i sökfuntionen här ovanför Länk (<----- direktlänk) och fick då upp direkt 6 olika trådar som handlade om samma sak som denna tråd. sånt stör mej,

men dessa företagsannonser stör mej inte alls lika mycke, det är ju bara att inte kolla på dom, eller välja att inte se företagsannonser.

mvh Erik Jakobsson

Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =)
Jag håller med att dom i vissa fall kan vara lite tjatiga, frågan är om dessa företag betalar per annons eller hur det funkar.

Det tråkiga med att stänga av företagsannonser är ju att andra som man kanske VILL se faller bort.

Lagom är bäst...

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk
Pcdoktor: Sant, sant. Jag tänkte på samma sak.. Men än så länge har jag faktiskt inte sett något som varit riktigt intressant från något företag så jag missar nog säkert inget viktigt... hoppas jag! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.