|
|
|
|---|---|
|
Hittat i Aftonbladet bil: Länk Skoj att få en sån där på framhjulet om man har snygga fälgar... lär ju bli repor och skit. Å andra sidan kanske det blir lättare att hitta P-plats om folk inte tror sig kunna komma undan med felparkeringar längre? | |
|
Mycket enkelt att slippa få en sån på sina fina fälgar.. Parkera rätt! :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag vet inte om jag gillar idén att man inte ska kunna flytta en bil som står illa parkerad. Motverkar inte det syftet lite? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
cane |
Haha, listan över de värsta syndarna var rolig.. de flesta äger många bilar, och är gissningsvis nergångna "målvakter" - men kolla 7an, äger ingen bil och har fått 890 böter, lol! |
|
Finns dom i olika storlekar? Det är ju skillnad på 12" och 22"... //Stenback |
|
| Enligt artikeln skall det ju inte vara någon fara om man inte redan har stora skulder. Men vad är det för människor som letar upp målvakter på parkbänkarna och skriver över bilen på för att slippa betala lite p-avgifter? | |
| Ähh. det är väl bara för målvakterna att sno bilarna och sälja dem. De äger ju dem faktiskt! Parkeringssyndarna får inte ut ett öre och står helt utan rättshjälp, det kan de gott ha. | |
|
Dom som står som ägare på bilarna har oftast lämnat landet för längesedan, tro mig jag jobbar delvis med sådant. Min Bil - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.