|
|
|
|---|---|
|
Länk Skulle nog kanske ev vilja ha en sådan. Ngn som köpt? Är det bara skräp? Ser ju inte direkt ut att vara hög kvalite men nästan gratis så det spelar väl ingen större roll kanske. Rolig grej, eftersom jag är nickelallergiker samt allmänt inte gillar att ha klocka på armen, kan det ju vara trevligt att ha ett ur på bmw knippa som man alltid har med. Orkar inte direkt bjuda, finns de att köpa på marknader? Göteborg någon? -Phil | |
|
Jag tycker nog det där ser ganska smäckigt ut, är dessutom inte så glad för att man säljer "falska" BMW-prylar. Killen verkar ganska påläst om köplagen, men verkar helt ovetandes om lagar och regler som hanterar varumärken och patent... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jo ser ju inte direkt bra ut. Kanske kunde köpt utan ful BMW logga. -Phil |
|
|
Tror du dessa traderahandlare skattar för sina inkomster då? Varumärkesintrång skatt osv... neeej det är till för andra. Kanske lika bra att skita i det. Tyckte bara att det såg ut som en ganska bra pryl med klocka och kompass. Fanns en karbinhakevariant med diodlampa också. -Phil |
|
|
Känner mig lite rastlös utan BMW. Så sitter man och tittar på annonser och så ploppar det upp ngt BMW relaterat, man blir ju lite sugen. Ska se om jag hinner få bilen helt klar med motorbytet i helgen, så kanske jag slipper köpa krimskrams. -Phil |
|
|
Idén med klocka i nyckelknippan är kanske inte så dum om man varken har för vana att ha armbandsur eller mobiltelefon, men det finns nog snyggare modeller. Annars är det alltid kul att tillverka något själv, det blir ju unikt om inte annat? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Njo funderade på det där med mobilen man har ju nästan med den hela tiden. Men BMW nyckeln är man ju sällan utan. Ibland är det skönt att låta mobilen ligga. Pratar tillräkligt i telefon ändå tycker jag. Får se hur det blir. Köplusten bara kom där och eftersom jag inte kan köpa en hel bil så får man väl nöja sig med mindre grejer. Kanske blir en nypotatisskalare idag så jag klarar mig till lördag. -Phil |
|
|
Den där är ju klockren om man har en 70 tals beemer, sen kan det ju kvitta hur kvaliteten är. /Fredrik |
|
bmw,m3 |
Hej! den har jag köpt! den är helt ok om man tänker på priset. Har även köpt cigg hållare (etui) med bmw märket med inbygd tändare vanlig tändare kepsar tröjor jacka nyckel hållare (remmar) bilar i plåt i dom modellerna jag har haft på sistone. ja de finns massvis med ploj grejor i olika kvaliter. Mvh |
|
Ok låter väl ganska bra. Nästa helg blir det kultursafari på Kvibergs marknad i Göteborg ska se om de kanske har sådana. Annars kanske det blir en beställning. -Phil |
|
|
Ser tyvärr ut som billigt skräp, köpt i Thailand eller dyl :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det är billigt "skräp" som Olof säger, visst funkar med ser billigt ut även live:) men kanske kul att samla på. påklistrad ettiket med billogga, finns i princip till alla bilmärken. ///MVH Hasso Länk |
bmw,m3 |
de stämmer inga riktiga kvalites grejor men lite måkul att ha ändå (undanstoppat) Mvh |
bmw,m3 |
Gå in på tradera och skriv bmw i sök rutan så får du upp en olika bmw prylar. Mvh |
|
Det finns ju en retro nyckelring på BMW. Borde ha föräldrarnas 02 nyckelring liggandes nånstans. No More Limits! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.