|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tycker att det är ett rimligt pris & det ser ut som om kameran får inredningen att de "dassig" ut... Det är väl bättre att åka & titta på bilen IRL... Bilar som är fina på foto kan se ut som vrak IRL och bilar som ser hemska ut på bild kan vara väldigt fina... |
|
|
Tack darklight. Jag bilderna på inredningen är inte riktigt rättvisa. Blir inge bra med blixt :/ Men å andra sidan utan så blir det bara suddigt :) Länk |
|
|
ser rätt ok ut med tanke på priset.... lycka till med försäljningen /peo |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Var o kollade på denna idag nyss: Länk Visst var den fin och den hade de rätta färgerna som jag vill ha samt fälgarna(bond-fälgarna) men det kändes inte helt rätt. AC var ur funktion helt&hållet - sån som vet vad det måste kosta för att få igång den? Killen hade rökt i den och det luktade man ju samt såg att skinnet var halvt grådassigt. Kunde tycka mig höra nåt konkande från bakvagnen men det kan också ha varit verktygen i bakluckan. Den hade gått 29.000mil och kändes faktiskt bra i motorn och lådan. Kunde växla med ett mindre hugg från ettan till tvåan men inget allvarligt. Mycket, MYCKET fin med alla detaljer som fanns på den och hade man bara tvättat upp den så hade det varit stans finaste 750 alla gånger(jag är svag för en massa crome på svart). Blev ganska impad av trycket när gasen var i botten på den och man körde ju om alla på vägen samt att bromsarna fick verkligen stopp på bilen relativt snabbt utan att hugga - och det för ett två tons lok. Satte mig även där bak och trots att det inte var en iL som jag så gärna vill ha så hade man fint med benutrymme i den så en vanlig räcker till att börja med anser jag nu. Synd att de hade rökt i bilen, riktigt synd.... Ser fram emot måndag nästa vecka när amn kan syna 740n! |
![]() 712 E38 750iL -00
Bilen försvann framför näsan på en.... Jaja, sånt händer kanske. Bara jobbigt när man ställt in sig helt på att köpa den. Finns ju nästan bara sunkiga E38or till salu känns det som och denna 740 tyckte jag var rätt fin. Inget ont mot dig C.Douglas - vet att jag skickade ett illa mail men fan, blev rätt lack där ett tag. Jag söker vidare =/ |
|
Hmmm i annonsen skrev han ju att den gått 18k mil? Det är väl samma bil som du menar nu har gått 29k? Der schönste Wagen von allem |
|
![]() 712 E38 750iL -00
På länken i det större inlägget precis ovan så ser man en bmw750iA från -95 från Landskrona som är svart och har creme-skinn. Den hade gått 29tusen mil. 740n från sthlm hade gått 18tusen mil och stämmer alldeles säkert. Nu finns det ingen bil som är direkt intressant. Den 750n hade de rökt i som sagt och det är inte min grej med sunkig inredning... Det finns alltså fler bilar än personer i hela landet och jag trodde ALDRIG att det skulle vara såhär svårt att köpa en bil =S sjukt ju. |
bmw,m3 |
Hej! De finns massvis med 740/75 bilar som du kan få till ett bättre pris än hutlösa 79 papp för en 29000milare med inrökt kupe. avakta lite å kolla annonser ofta så lär du hitta en fin bil snart till en rätt peng. jag sitter själv och letar en 740 750 540 m5 m,m så jag kan hojta till när jag ser nått intressant. Mvh |
|
Det är lugnt maverick, men du förstår ju själv att jag inte kan hindra någon annan som vill köpa bilen som hinner före. Det skulle ha vart i så fall om du betalade handpenning, men det gör man ju inte innan man sett bilen. Och säg nu att jag hade sagt till alla som var intresserade att den var såld (fast du inte hade köpt den ännu), så kommer du och kollar så vill du inte ha bilen, vad gör jag då? Ledsen att du inte fick chansen att köpa den, men det är ju som du säger själv, först till kvarn. Länk |
|
![]() 712 E38 750iL -00
bmw,m3: Skulle verkligen uppskatta om du hojatade tuill via mail eller nåt om du ser en fin tänkbar 7serie E38. Visst FINNS det fina 7serier just nu men jag saknar det allra sista till 240.000kr =) C.Douglas: Du hade kunnat säga att du har en spekulant som kommer först på måndag och sen kontaktar du de övriga spekulanterna om försäljning ej sker. Struntsamma, M-test hade ändån inte tid förrens den 6 augusti. Dock är jag väldigt säker på att jag hade tagit den - trots att den saknade taklucka hehe. Spelar ingen roll nu - no hard feelings här inte. Nu är jag spekulant på denna istället och om någon har uppgifter kring den så uppskattar jag gärna lite info eller tycke kring den: Länk Tack. |
bmw,m3 |
maverick! jag hojtar till på din mail om jag ser nått intressant till bra pris. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.