|
|
|
|---|---|
|
Hej! Går i planer på att köpa en 330 ci. När kom facelift på den? Innebär det då 16:9 navi? För har kollat på en med modelår 2002 som hade det. Är det en dvd-navi? 12000 mil på en 02:a eller 9600 mil på en 00, och 20.000 kr i skillnad + att 02:an har ganska mkt bättre utrustning.??? Hur bra är Harman Kardon? Tacksam för lite synpunkter! | |
|
Facelift kom runt 03/07 om jag inte minns fel på coupén. 16:9 navi kom på årsmodell 2002, dvs runt 01/07-08. Har en kompis som förut hade en E46 M3 01/06 med "gamla" navi/tv:n. Harman Kardon = ovärderligt! |
|
|
Hej! Ja, ska bli kul med Harman Kardon + Cd-växlare. 16:9 navi ser ju lite roligare ut! mvh |
|
|
En fråga till! DSC III när kom det? mkt bättre än det gamla? mvh |
|
|
Angående Harman Kardon, min åsikt är att systemet är ok men inte direkt prisvärt. Skulle inte skaffa det på en ny bil, men på en begagnad är det väl ett plus ifall det inte höjer priset för mycket (jämfört med en bil med vanliga systemet). Har det alltså själv på min bil, som jag köpte som begagnad. En grej som gör att jag skulle föredra en '02a framför en '00a är att '02an har den nya versionen av chassit (samma som kom i och med sedan faceliften), och snabbare styrning. Coupén fick alltså också en "inre" facelift i och med '02 årsmodellen, eller i själva verket redan från och med mitten av 2001 ifall man talar om 330an (samma gäller sedanerna). |
|
|
Hej! Inre facelift i coupé 02 låter bra. Bilen i fråga har m-chassi, är det också nytt? Det blir 02:an hade bättre utrustning men lite mer mil vilket var helt ok. Bilar som är mer eller mindre fullutrustade känns alltid roligare att ha, och lättare att sälja. Saker som M-chassi och 16.9 navi väger upp ganska mkt för min egen del, fast ett par 18" hade inte skadat. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.