|
|
|
|---|---|
|
Otur.. Köpte begagnade däck och fälgar till kärra. AC Schnitzer fälgar 8" ET35 med 225 45 17" däck på men för min förvannelse däcken på den högra bak skärmen tar i. Vad trött jag blir för he#"#"¤#¤te. Ska det vara ett mindre skärm till e36 tror inte att min har varit bytt nån gång bilen är en 94 och skärmkanter ser ut original. HAr tänkt kanske skärra bort en bytt av skärmen eller valsning men det blir för mycket tror att det blir att köpa nya 215 45 17 däck i ställe... Mvh mauricio | |
| Hadde också det problemet på min 325 e36. Jag hadde integral a2 17tum med 225 45 bytade till 215 och la imellan fjädrarna då är det precis att det går fritt. Det var även på min som höger bak tog i mest. Men vid lite tuffare körning och ett par personer i bilen kan det skrapa i endå, får väll byta fälgarna.. | |
|
Javisst min tar bara på höger skärmkant bak. Men upptäckte att det finns ett plast som stycker ut från stötdämpare som också skrapade i, precis där stötfångare slutar. Jag sågade bort den byten och nu tar det inte, forrut lätt det hemskt mycket men nu låter det inget men endå tar i lite däckena i skärmkanten eftersom det finns lite röd färg på kanten av däcket. Tror att det blir att valsa eller slipa ner en liten bytt av skärmen (det är minimal måste jag säga) Det finns inne i skärmen två lite plåtbytar som stycker ut och det är det som problemet ligger tror jag. Mina fälgar har et 35 och 225 däck. Vad har du för et på dina (215 på däcket och det tar endå???) Mvh Mauricio |
|
| 215-45-17 kan skrapa i vid lite tuffare körning med ett par personer i men endast höger bak. men är jag själv tar det aldrig i. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.