|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
STEPHAN !!! Om än det är ett skitprogram så har din bil potential. Kanske ett litet minus att den inte är klar... här ->> Länk - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
Njuren |
Synd man inte var "Bubblan" fantast,då hade man kunna få en splajs ny i mexico =) BMW - i nöd och lust? |
|
Njuren Inte nu längre. Produktionen i Mexico upphörde -03. -96 var det slut i Brasilien. - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
BMW E34 är en "liten" E32:a! E32:an är VÄRLDENS genom tiderna bästa bil, o faktiskt snyggare än E34 i aktern, samt fronten, med de större blinkerna, som följer skärmsidan bättre än E34:ans obefintliga, små blinkers... Dessa är de SISTA RIKTIGA, DYRT BYGGDA BMW-bilarna. Kursstabiliteten i en frisk E34 med M-chassie är än idag oöverträffad vad gäller standard/sportbilar i familjeklassen! DESSUTOM är E34 93> med airbags, enl. Folksam 15% säkrare än medelbilen tillverkad 2003!!! ÄR inte detta ett betyg som säger det mesta??? Som jag ALLTID sagt: BMW är 10 år före sin tid.... /A BMW - Wir haben den Fuss am Gas, und die mode fest im griff...Volle Kraft Voraus!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.