|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hasso - oväder i danmark , du skojar! kommer nyss därifrån (kör lastbil i jobbet) o kan lova att det e ett jävla skitväder!!! det enda som känns bra är att det skall bli ÄNNU värre i kväll o inatt =( börjar bli rätt vitt här också nu - fan vilken tur att man bytte tillbax i måndags. Ingo - jo, snyggt som F-N blir det... vänta bara tills lackeraren e klar med mina plastprylar också... =) mvh Danne 390Nm - oljebrännare! vågade trotsa vintern = 20" monterade i mitten på februari, men numera e det 17" vinterpuckar som gäller igen! Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
BMw.Danne: 0700 var det -8 grader ringde länsman böter på sommardäck för kallt tyckte han, bara ut och skruva. Med Facit i handen hade gått hur fint som helst, lite frost Laxå - Finnerödja annars snus torrt. MVH Hasso |
|
Hasso - skulle det vara så du knasar nån gång på sommardäck - säg att du e på väg till danmark... hör sen av dig till mig så fixar jag en biljett/kopia av en biljett från färjan , åker där varje vardag... mvh danne 390Nm - oljebrännare! vågade trotsa vintern = 20" monterade i mitten på februari, men numera e det 17" vinterpuckar som gäller igen! Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tackar för vänligheten Mycket turande där förstår jag, åkte mycket förr och turade för pilsners skull, numera har stortjuven Rosengren snott våra fribiljetter till tågen så nu är det slut med sånt efter 20 år. Det märktes när hockyn började och slutade:-) MVH Hasso |
|
inte så mycke turande... kör lastbil på odense, så det e genom jobbet vettu' men det e knappt lönande o handla bärs i dk längre, går inte o köpa med hem o sälja o ha nån vinst iallafall - men man slipper ju stå i kö på bolaget!! då är det bättre i tyskland, men dit kör man ju klart inte =( mvh Danne 390Nm - oljebrännare! vågade trotsa vintern = 20" monterade i mitten på februari, men numera e det 17" vinterpuckar som gäller igen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.