|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Magnus Det goda paketet gick i väg med bussgods i morse du har det i morgon,om dom inte kommer ut med paketet så ring bussgodset så det inte ligger i värme över helgen. Ha de bra. |
|
|
måste bara få instämma med alla övriga och säga GRATTIS! Mvh/jpn |
|
|
Tackar allra ödmjukast för gåvan Nisse! Här är jag, knoddarna osv. Länk Bilden är på 2Mb så ni vet... Notera märket på glaset! :-) ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Får börja med att gratulera Magnus! Skall vi inte samla ihop pengar till fem stycken Autopower T-shirt till alla barnen. Vore väl en mäktig syn med fem stycken unga supportrar med rätt utrustning? Jag ställer definitivt upp med en peng! /Erik |
|
|
Får ursäkta att länken inte funkade ett tag igår... Åskar var och hälsade på och tog kål på ADSL förbindelsen. ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Nu fattas det bara att du vinner på lotto också! :-D Grattis!!! mvh /Jörgen Volle Geschwindigkeit speichert Zeit |
|
|
Gratulerar Magnus M! Jag antar att du har rätt mycket att göra nu. Shysst kort förresten! Du ser ut att ha det ganska bra i soffan! Dricka Whiskey ur ett BMW glas och beundra verken (eller värken?). |
|
|
Nytt uppdaterat repotage om vår kamrat i Kalix: Länk ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Å jädrar vilka sötnosar ! :) Grattis Magnus ! Min Cabrio Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Lite att stå i med andra ord!! Jag som tycker det är jobbigt med bara 3st barn!! =) MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
| Har det blivit mindre av Magnus på forumet? :) | |
|
Javisst har det blivit mindre av mig... tidsbrist har fått en ny innebörd. Har dessutom börjat leka med motorcyklar. Och blivit lite politiker... Ingen BMW har jag heller, men visst en Z3 Coupé som andrabil borde ju rocka men de ekonomiska ramarna är lite knappa för det. Klubbmedlemskapet har jag kvar! Har idag en SAAB 9000 -94 med aldeles för mycket hk som andrabil. Det är ett perfekt brukshjon som man sopar av med piassavakvast och inte grinar för om man kör på den med snöslungan. Skulle inte fixa det med någon BMW... de är värda ett bättre öde. ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
I Barn o grundskolenämden:) var annars ? gäller ju att bädda för sig när man befolkar övre norrland med storfamilj :DD Lycka till. ///MVH Hasso Länk |
|
Huvet på spiken där Hasso! :-) ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.