AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.419

Mp3 funktion?

G-
12
G-man
X3 2,5 -05
Hej!

För några dagar sedan fick jag min X3 2,5 levererad. Försäljaren gjorde som vanligt en genomgång av funktionerna i bilen. Men en sak som jag reagerade på var att han aldrig nämnde att det går att spela mp3 i bilen. Nu är detta kanske inte världens viktigaste sak. Men jag måste säga att jag blev överraskad när jag läste instruktionsboken för ljudsystemet. Och för min del betyder denna funktion ganska mycket. För övrigt är jag oerhört nöjd med bilen. Eftersom jag inte provkörde så mycket innan jag bestämde mig blev jag väldigt överraskad av bilens väghållning. Känns mer som en sportbil än en suv.

Någon mer som inte visste om mp3 funktionen?
(vanliga BMW business cd)
Kan gå att installera en Ipod-kabel i stereon så kan du koppla in en Ipod med 4 - 20gb utrymme, funkar ihop med knapparna på radion/ratten. Finns ett antal olika IpodYourBMW Länk

G-
12
G-man
X3 2,5 -05
Tycker det är ganska onödigt att krångla med ipod, eftersom det går att spela mp3 skivor på cd spelaren....
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Ar det inte skonare med en ipod? Slippa ta med sig en massa skivor, istallet ta med sig en 40 gb ipod med tusentals latar..
es
49
esmir
Z4 2,5si 06
635d 3,0d 09
Försäljaren sa det inte för att han inte viste :)
på 05 tog de bort AUX ingången mellan framsäten men stereon fick mp3
De la även till check control som är urkass allt lyser upp även om bara en dör är öppen detta saknades dock fram till 05 dåligt av BMW
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.