|
|
|
|---|---|
|
annonsen finns på blocket, bilen står i Jönköping.. Årsmodell: 1993 Miltal: 12 000 - 12 999 Pris: 72 000 kr 79 000 kr Röd, tyg/mocka inr, hissar, fjärr larm m start spärr,6x vita blinkers mkt fräsch, nybes.CD, Nya 17" fälgar 8x17 + 9x17" med bra Conti däck.Prutar inte en krona på priset!!.Pris vid ev byte ÄR 89 000:- och då ska det vara en billigare bil i inbyte. Nån som vet ngt om denna bil? varför den "måste" bort etc etc.. inge fel? | |
| Import december -96, 13 ägare sen dess varav tre stycken under 2005, obetald skatt/avgift, 12 500 mil... Känns inte som ett fynd, direkt. | |
| 13ägare på 9år..hmm sjukt..aja, de lät ju för bra för att va sant ändå =) haha | |
|
Mert Kan ju vara så att hälften av de spm står som ägare varit bilhandlare som bytt in bilen. När jag köpte min sv sålda 320d för 2 år sen har jag för mig att det var 7 ägare på den. I verkligheten var det 3 "riktiga" ägare och 4 handlare. Hade inga problem med den på det året jag hade den. Kolla upp den ordentligt och se till så den är skattad/besiktigad och servad enligt bok osv. Den behöver ju inte vara ett ras. Om den inte hade klima/Ac skulle i alla fall jag hoppat över den bilen direkt. |
|
bmw,m3 |
Hej! tänkte köpa den för ett tag sen, men de blev inte så har inte kollat på den men pratat med ägaren. den ska vara i fint skick och välfungerande. omlackad är den också den brukar även stå till försäljning på n.p. bil ab i jönköping. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.