|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
cane |
nja, ett o annat ex säljs förstås, men i princip är det samma vagnspark till salu idag som när jag började titta i vintras... iaf touring. |
|
Håller med dig där cane... Testade med ett par bilar och resultatet var blandat. Min V70 värderades nog ganska rätt medan t ex en 530iAT med M-sportpaket vilket är en modell jag kollat priser på under en längre tid värderades en bit under 200' och att hitta en sådan som rullat 6-7000 mil för 180' tycker jag verkar vara svårt. ___ //Ulf |
|
| kul, min -96 328 med det mesta i utrustning och mycket fräsch skulle jag bara få 48 tkr för, känns hårt när jag nyss köpt min för 75tkr :( | |
cane |
Min bror köpte en mycket fin 328 touring 98 förra veckan för 75k, värderades till 63-72k, så där verkar det stämma. |
|
728ia -00 med 12000mil på mätaren och skinn, servicebok med mera. Fick detta svaret: Värdet på denna bilen är helt beroende på bilens skick och kondition men bör ligga mellan 0-15000 kr. Är bilen i utomordentligt skick kan värdet vara något högre... /Martin Länk |
|
| Jag såg precis att om man går till www.bilpriser.se (och inte bilpriser.se/di som länken går till) så står det att det är en betaltjänst men att man kan teckna provabonnemang till 05-10-01. Så antagligen kommer den här tjänsten inte gå att använda kostnadsfritt efter den 1/10. | |
|
De har ju verkligen knarkat till det med E38:orna. 0-15k skulle 740:n vara värd. Jo, tjenna! På förra bilen, 525iA -93 , 11000 mil lyckades sidan dock riktigt bra! Köppris: 57 800:- Privatpris: 43-51 000:- Fick 55 000:- vid privat försäljning! Då inkluderade det 17"-fälgar med helt nya däck till värde av cirka 8-10 000:- Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.