AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
515

Finns det någon FIN!! M3 E36 till salu????!

Tja!

Är det nån här på forumet som vet om någon FIN M3 -93 > -95.
Bilen ska vara i fint skick, med Full dokumentation!!

Jag har letat efter en FIN M3:a väldigt länge nu.....men det verkar ju som om det inte finns några fina väldokumenterade M3:or!

Du kanske kan få köpa min..

You've got mail !

Gasa på !

/Robert
ma
119
maol
BMW M2
Jag har en M3 Schattling -94 i MYCKET fint skick med 19" fälgar samt orginalfälgar 7000mil.
Och den är mycket väl dokumenterad.
Men jag vill ha bra betalt...
Man får vad man betalar för.
Ni som har en fin M3 att sälja kan ju maila mej.
Någon????
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjena.

Visst finns det M3:or till salu. Men vi som är nöjda med våra bilar, vill ju inte sälja dem. =)

/Edvard
BMW CS # 4503
Marquez
"NyMan"

Vad hade du tänkt dig för prislapp mellan tummen & pekfingret?

-Mackan-
Jag hade tänkt mej runt 140.000:-
ALI
det finns en fin avusblå m3a full dokumenterad en ägare i 5 år vita blinkers runt om 97ans front med ögon lock
ac ,skinn stora färddatorn,stora ljudpacketetmm
hittade den på bmwpower kolla även in den turkosa
Marquez
Var lite vaksam om du ska kolla på den turkosa från GBG...

-Mackan-
ALI
e det nåt fel på den turkosa eller?
jag va o provkörde den ,o den va skit bra ,synd bara att jag inte hade pengarna

kompisens flickvänn köpte den en vecka senare
M-3
Håller med Ali,min polare ägde bilen innan den drog till Göteborg och jag hade mer än gärna bytt min 325-94+pengar men han ville ju ha kombi(fan)försökte sälja min fort men nåra jävlar har ju överimportert e-36 så det gick ju ej..och vem faaan kan stå rak och säga att deras bil inte är krockad när dom nu för tiden kan laga en bil utan att det syns,,förutom kanske lite sämre lack.. Visst för den som vill ha en HELT ORIGINAL bil så kanske man inte borde ha köpt den,men ni andra borde göra det.Och jag vet att han ibland vill ha den tillbaka,men gör man flickvännen på smällen så får man åka sur Audi kombi:);)
ALI
tack M3 jag va me o besiktiga bilen o den gick genom utan anmärkning ,, o det e klart henke saknar bilen ,, han ringer min polare då o då o frågar efter den

han ska förresten sälja den nu hans flickvänn vill ha en cab till sommaren o vad e det för 325 du vill sälja har du bilder på den
min bror e ute efter en fin
ha det gööt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.