|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
tjena har någon vart och kollat ¨på m5 (e34) -92 från nyköping som säljs här på autopower,, mvh | |
|
Vilken? Länk Länk //Schnitzer |
|
|
tack schintzer jag menade den nedre länken mvh micke |
|
|
Helt original är den ju inte med tanke på att den har vita blinkers, men annars ser den ju bra ut. Verkar inte vara så fruktansvärt mycket utrustning. Syftar bl.a. på att det inte finns några sidogardiner, ser inte ut att vara det, eller ser jag fel? Finns det servicebok som bekräftar de 17.000 milen? Om jag själv skulle sälja min M5 så skulle jag ta ett liknande pris. Bara att den är fin så, men något får man alltid räkna med. Bilen är ju inte ny heller. //Schnitzer |
|
|
tycker du att den är värd priset??? och ska jag kolla nåt specellt när jag kolla på den?? mvh micke |
|
|
jag har pratat med ägaren med mail han säger att jag inte kommer bli besviken, hoppas det stämmer, ska kolla på den här i veckan mvh micke |
|
|
Har varit i kontakt med honom, den verkar nog vara värd priset. Själv är jag ganska intresserad, är egentligen ute efter en Alpina E34 men, utbud, pris och res kostnader talar emot det. Mest att jag inte hittar någon... Men men, det finns nog ingen BMW där man får så mycket bil för pengarna som en fin E34 M5. Tycker helt klart du skall titta på den, trots att jag själv är sugen!!;-) Sjöberg |
|
|
ockej ska bli kul att kolla om den står upp till förväntningarna, ingen som varit och kollat på den??? mvh micke |
|
|
MICKE 147: Är den i fint skick så är det ju bra. Tråkigt om den inte har så mycket utrustning om du ska sälja den någon dag. Många är ju rätt så kränsa på den punkten. Här har du lite kontrollpunkter: Länk //Schnitzer |
|
|
sjoberg: Jag har faktiskt funderat lite på att sälja min M5 för att skaffa en M5 Touring eller alt. en Alpina B10 Bi-Turbo. Är bara lite orolig för hållbarheten på Alpinan, men det borde inte vara några problem. Den ska väl tåla en del. //Schnitzer |
|
|
Jag var och provkörde bilen för 3 år sen, då kostade den 120000:_. Den är i mycket fint skick, personligen gillar jag ej vitt skinn därför vart det inte den bilen för mig. köpte en svart 93a istället. |
|
|
Schnitzer: Du har mail... Sjöberg |
|
|
sjoberg: Har svarat nu! //Schnitzer |
|
|
Länk Kan rekommendera denna bil, min gamla pärla. En 95:a är lite speciell. Denna är i mkt fint skick om inte nya ägaren hittat på nåt under den korta tid han ägt den. |
|
|
BjörnB: Var det en tjej som köpte den av dig eller är det något som de bara skriver i annonsen för att bli av med den lättare tro? //Schnitzer |
|
|
BjörnB: Hur länge hade du bilen? Hur länge har den nya ägaren haft bilen??? |
|
| Schnitzer> Jag reagerade också på att det var en tjej som sålde den. Det är många som har tjejnamn som säljare och sedan har kontaktinfo till en man längst ner. Det känns helt klart larvigt. | |
|
Bor i Nyköping, ser den gröna (RGL) ofta. Den blåa har jag dock aldrig sett, står ju i garage nuförtiden. Den gröna är riktigt fin, dock inget för en originalfantast. Går som ett skållat troll, motorn är totalrenoverad och flödesoptimerad. Andra kammar mm. Den blåa ser riktigt fin ut. Kanske ska titta på den bara för skojs skull, har ju inte så långt att åka. |
|
|
Schnitzer, det var en kille som köpte bilen av mig men hans tjej verkade ganska bilintresserad. Kanske har dom bilen ihop. Gumpy, jag hade bilen i ungefär ett halvår. Köpte den i höstas och körde ganska lite med den innan den ställdes in i garaget för vinterförvaring. Jag brukar inte ha bilar så länge men denna hade jag faktiskt tänkt behålla, men då dök plötsligt en av mina gamla drömbilar upp på powerbörsen, (M3 Sport Evo). M5 var bara till salu så länge Sport Evo:n fanns kvar. Sålde alltså M5:an i våras. |
|
| Ok, så allt dom skriver i sin annons stämmer? Var det förresten du som hämta hem bilen? | |
|
Det mesta i annonsen stämmer vad jag känner till, det är nämligen kopierat från min gamla annons, med några mindre justeringar. Jag hade bilen entusiastförsäkrad men jag skulle bli förvånad om nya ägaren också lyckades få detta men det är inget jag känner till. Det var ägaren före mig som tog in bilen till Sverige. Kollade lite i Tyskland men fina M5:or kostar en bra slant där också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.