|
|
|
|---|---|
|
någon som vet hur mycke jobb det är att byta bakaxel på en 535i 89 och är de nån som vet vad en diffad bakaxel kostar | |
| Vet inte vad en diffad bakaxel till 535i -89 kostar, men till 540i -95 kostar en utbytes 15.000 plus moms på BMW... på skroten ligger de --kanske-- på typ 6.000-7.000 då, men det är kanske svårt att hitta en diffad axel där... jag vet inte hur vanliga de är, men de är ju inte standard utom möjligtvis på M5... | |
|
Hejsan! Jag har för mig att det var standard med diffbroms i 535i E34. Det borde ligga en del på skroten i så fall. Prisnivå o arbetsinsats har jag dock ingen uppfattning om tyvärr. Mvh Janne. |
|
|
Oj....ja hade nog inte tänkt mig så stora summor menvad man bedrog sig. Va e de för typ av diff som sitter på dom då. Är dom inte standard på ens 540:na....isåfall e de ju svagt |
|
|
Hej Mr-speed jag bytte min bakaxel på min 525-93 standadrd diff jag köpte den på en skrot. jag ringde run och fick tag på en klump för 2200kr priset är mellan 2000-5000 till 525 och 535 88-95 bmw verkstan som bytte klumpen tog 1000 kr med ny olja i klumpen. |
|
|
vad jag har hört så har 525 touring med drag diffbroms.. det verkar ju ganska logiskt faktiskt... kanske bara gäller dieslarna iofs.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.